-
Jaa...nu ska vi klara det!!tiamant skrev 2010-02-07 18:56:20 följande:Embla: Tack för svaret! Tröstar lite. Hoppas att vi klarar det i alla fall.
-
Mickes puma - nämen! Stort grattis, vilken semester för er!!
Hhoppas, hos mig spökar vaggisarna också. Brösten är större och jag är ganska trött. Precis som tidigare gånger jag använt progesteronet. Jobbigt att du känner av magen, men det brukar ju bli så och har man fått en liten överstimulering så kan det ju bli så. Hoppas det känns bättre om ett tag!Små räkor, hej, hoppas du mår bra! -
Hej Susie, progesteronet skjuter tyvärr upp mensen för mig, men det behöver inte vara så. Det är väldigt olika vad jag har förstått.
Det är väl kanske inte supervanligt men många blöder lite när dom skulle haft mens men plussar ändå. Vi har ett levande bevis i tråden som heter Turbolina
Jag har faktiskt aldrig läst instruktionerna på cvl testen man det är går nog att läsa av testet efter tio minuter. Men jag skulle tro att det som visas efter 5 stämmer, förutsatt att du inte testat för tidigt! Bäst är ju att testa med morgonurin, speciellt om man testar innan testdagen. -
Susie, jag hände inte med på vad du menar här: Jag tog naturligt progesteron jag smörjde mig med en cykel för några månader
Men jag kanske kan glädja dig lite med att den gången jag var gravid testade jag med stickor från "billigatester". Det blev minus, och sen kollade jag igen efter några timmar och då hade det faktiskt blivit ett svagt svagt streck till. Tänkte inte mer på det sen och testade mig med clearblue några dagar senare, då var det starkt plus.
Tråkigt att det inte lyckades för dig denna gång, men än finns det chanser kvar! Man får inte ge upp i första taget när det kommer till ivf. Man är superledsen några dagar men sen orkar man faktiskt se framåt och ta nya tag! -
tiamant, ja detta ruvande tar knäcken på en. När har du testdag?
jag svarar på dina frågor:1) nej, inget vul gjordes, ägget går ju inte att se med vul så jag tror inte att det skulle hjälpa?2) Ruvardag 1 är daget efter et/fet, i alla fall som jag räknar.3) Jag räknar äggplocket som dagen för äl. Et är två dagar efter (oftast). Jag vet inte riktigt vilken vecka det blir men det kan man ju kolla med graviditetsuträkningsverktyget som finns? -
men inte kan det bli en grå fläck redan vid et?
-
det har jag också funderat på, men dom kan nog avgöra det med sina verktyg på nåt sätt. Ibland går det "lätt" på mig, och andra gånger har dom tom fått lägga tillbaka ägget för att dom inte hittat rätt. Så nog verkar dom veta när dom är på rätt ställe allt.tiamant skrev 2010-02-09 20:53:09 följande:Nej, det borde det inte bli, håller med... Men hur kan de vara säkra att de fått den på plats?
-
Smassk, välkommen hit Det kommer gå jättebra på CVL för dig, dom är supersnälla där.
Tiamant, ja, på linne gör dom som Smassk säger - dom kollar katetern efteråt att ägget verkligen är borta. Som en liten säkerhetskontroll.
Små räkor, ojda, fullt upp med andra ord. Hoppas det går bra med försäljningen! Har ni köpt nåt annat fint boende? Själv ruvar jag för tillfället. Vi får se hur det går. -
Anlo, vad skönt att allt gick bra. Lycka till på et imorgon!
Små räkor, oj, lät lite läskigt faktsikt att sälja först å köpa sen. Men egentligen kanske det är tryggast. Men det gäller att man inte är så kräsen sen då när man ska välja nytt boende. Hoppas det går bra för er! Bra att mäklaren har några objekt på g. Jag ruvar för fjärde gången nu... börjar bli rätt van vid minus :-/
Djurgårdsrutan, jag förvarar aldrig heller puregonet i kylen när jag väl börjat spruta. Hoppas du får köra igång i helgen nu då
Piken, klart du ska flytta dig på listan!
Mickes puma, grattis igen. Verkar blivit fullträff båda gångerna för dig. Är det från samma äggkull eller vad man ska säga som din barn du har? Så det blir liksom en tvilling fast senare skulle man kunna säga... Tycker jag är lite ballt.
-
Oj, vågade du tjuvtesta så tidigt. Stort grattistiamant skrev 2010-02-15 14:33:22 följande:Hej alla!I går på RD8 tjuvtestade jag och det vart ett svagt plus. I dag är det ett tydligt plus! Är himmelskt glad!!!!