Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Poussin skrev 2011-12-18 09:11:30 följande:
    Myran - Hur är det med dig vännen?
    Sådär måste jag erkänna. Hur har du det?

kram
  • myran6801
    tjorven01 skrev 2011-12-18 10:33:23 följande:
    Myran
    Har du fått tag i ngn ny gyn???
    Nej inte än, har mailat Strandvägskliniken. Får se vad de säger. Kram
  • myran6801

Kära Curly, sitter här med ett stort leende!!!!!! Det är såååå fantastiskt!!!!! Gå och ta hcg test, det kan du göra på vårdcentralen. Åh jag vill ge dig en grattiskram irl!!!! Kram

• myran6801

Absolut prova vårdcentralen! Bra med symptom! Illamående skulle jag oxå kunna stå ut med om anledningen var ett plus! Kram

• myran6801

Susie, så underbart att höra av dig vännen. Jag lovar att skicka en uppdatering i morgon. Har haft en jobbig dag idag och är helt slut. Men hör av mig! Kram kram

• myran6801

Susie, blir alltid lika varm i hjärtat när jag läser om dina små prinsessor. Minns det som igår när vi kämpade tillsammans här och lyckan när du fick ditt plus. Otroligt! Så himla kul att vi fortfarande har kontakt. Är så glad för att jag fått så fina vänner här och så himla kul att träffa Tjorven, Poussin och Curly IRL regelbundet. Önskar att du oxå kunde va med oss!!! Vi har så himla trevligt. På bebisfronten för min del inget nytt, det blir bara svårare o svårare att få hjälp o jag känner mig verkligen lastgammal. Hade hoppats få göra ett försök i DK nu men det är helt omöjligt att hitta en Gyn som kan hjälpa till pga min ålder! Hade väl aldrig i min vildaste fantasi trott att jag skulle vara barnlös efter snart 4 års kämpande. Förutom detta så är det bra med mig! Kram vännen

• myran6801

Tjorven, har tid hos Stein nästa vecka. Hoppa han kan hjälpa till.

Curly, söta söta vän inte oroa dig nu. Det var säkert bara lite sköra slemhinnor. Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen