Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Curly, så skönt att alla värden var bra. Intressant att AMH värdet hade höjts!!! Vad kan det bero på?  Nu får vi hålla tummarna att all yoga, zonterapi tillsammans med frysisen gör susen och det blir ett stort plus.

Cah, tycker så synd om dig att du inte bara kan få njuta av den efterlängtade graviditeten. Men du ska se när Elsa kommer är allt ditt lidande värt det!!!!! Vi finns här och vi tänker på dig, kramar om dig.

Ego, mina vanliga spottings har kommit idag så mensen är väl på G. Har vul inbokat på onsdag och om allt ser om ut så börjar jag spruta med Menopur, kort behandling. Sedan blir det väl något VUL ytterligare och sedan bär det av till Danmark. Oj oj känns lite spännande och läskigt. {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• myran6801
    pp08 skrev 2011-10-10 08:19:29 följande:
    Och så har mensen kommit. Inte helt oväntat. Ett streck har inte heller dykt upp på testet, så det är verkligen kört. En liten blödning startade på RD12 och dagen efter började mycket komma.
    Åh nej, skickar en stor stor tröstkram!!!!
  • myran6801

Susie, härligt att höra ifrån dig! Förstår att du har mycket, men det är så fantastiskt att du fortfarande följer hos som kämpar på här. Du är så fin vännen. Om några dagar sätter vi igång med sprutor och korta behandlingen, jag skall på vul på onsdag. Det känns lite konstigt att vi skall åka till en klinik och personal som  vi bara har haft mail och telefonkontakt med. Det är tur FL finns för här kan man ju få så mycket bra info och tips. Tyvärr är ju mina ägg av dålig kvalitet så vi får verkligen hoppas att kroppen kan pressa fram åtminstone ett litet guldägg, men vi får se. Sköt om dig, kram kramHjärta

• myran6801

Söta Piken, beundrar ert beslut. Fasar själv för att behöva sätta stopp. Men jag förstår dig, det är jobbigt det här och har man som du en liten prins så är man såklart lyckligt lottad. Följ oss gärna o ge oss ditt stöd, det behövs! Kram kram

• myran6801
    Cahela skrev 2011-10-11 13:15:37 följande:
    Nu har vi varit på TUL. Det gick bra och jag är sååå lättad! Hon beräknas väga ca 1,6 kilo nu vilket är -14 % men det är ok. Beräknad födelsevikt är 3,2 kilo. Så söt liten tjej på skärmen men jag fattar inte att det är vårt barn som visas från min mage. Känns som att det är ett barn man ser på skärmen, som vilket som helst. Blir nog inte riktigt verkligt förrän hon är född.
    Sååå skönt att allt är bra med er lilla prinsessa! Kram vännen
  • myran6801

Tjorven, välkommen hem! Vi saknade dig på yogan idag. Nästa gång är sista för terminen, tråkigt. Men vi får ses utan yogan tycker jag. Kram sötis

• myran6801

Nu är det strax dags för att ta första sprutan. Detta blir 5:e gången vi gör IVF, 2 andra gången med korta metoden och första gången i Danmark. Trist att vara för gammal för CvL som kändes så tryggt och bra. Spännande och skrämmande på samma gång känns det som. Glad Med tanke på tidigare resultat så vågar jag inte hoppas utan det får bli som det blir. Är såklart lite rädd för att bli besviken.

• myran6801

Piken, fem gånger kanske inte är så mkt men när man startade sent som vi så känns det mycket. Tiden rinner liksom iväg! Vi har ju aldrig fått ngt till frysen utan måste starta fr noll varje gång. Så här med facit i hand så önskar jag att vi kört korta metoden fr början. Den går sååå mkt smidigare o fortare o vi hade sparat massor av tid. Åldersgräns i Sverige är generellt 43, men ibland gör de undantag. Min känsla är dock att de helst vill slippa oss för vi drar ner deras statistik. Skall till Köpenhamn men gör Vul här hemma.

• myran6801

Tycker 3ans program är mycket bättre! Jag blir så rörd och tycker de som ställer upp och berättar är fantastiska. Renée Nyberg tycker jag är jätte bra och lyfter programmet. Gillar inte alls det på svt som tycker är rörigt och sorgen och det emotionella kommer inte alls fram.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen