Vi på CvL fortsättningen
Har tjuvtestat men aldeles för tidigt, negativt så klart. Borde veta bättre eftersom förra gången när jag var gravid var strecket första veckan svagt!!!!!
Har tjuvtestat men aldeles för tidigt, negativt så klart. Borde veta bättre eftersom förra gången när jag var gravid var strecket första veckan svagt!!!!!
RD13. Ingen mens, men fortfarande svag molvärk. Testade imorse men det var minus. Tror att det är progesteronet som bara försenar mensen nu.
Tråkigt. att ha perfekta 4-celliga embryo betyder ju inte automatiskt att det blir en graviditet; har nu totalt fått 4 gånger ett fint embryo tillbaka (2x färskförsök 4-celligt, 1x färsförsök 5-celligt, 1xFET 4-celligt). Just det ägget som hade blivit 5-celligt vid tidpunkten för återföringen resulterade i en graviditet (2008). När ägget valdes ut var det dock fortfarande 4-celligt.
Hoppas då att sista 4-celliga ägget i frysen klarar sig och blir ett syskon vid nästa försök.
RD14, TD, neg.test, ingen mens än. Väntar dock på mensen i helgen.
Myran: hoppas det går bättre för dig, KRAM!
Mensen kom igår på RD16, lite försenat pga crinonet. Får hoppas på ny FET snart.
Myrran...vad tråkigt, var det redan TD för dig då??? Stor KRAM !!!
Har själv pratat med CVL och vi ska försöka göra nästa FET kommande månad (om sista ägget klarar upptiningen, och om det inte är för mycket ÄP/ET inplanerad redan, de har ju förtur).
Grattis anlo: det kommer säkert att gå bra nu. Det är lite att pyssla med Menopur men det är resultatet som gäller!
Jag hade bäst resultat med korta Menopur behandlningen.!
Lycka till.
Jag gjorde FET i naturlig cykel och bad om Crinone eftersom jag hade en kort lutealfas sista halvåret. Tog det morgon och kväll. Mensen försenades pga crinonet, hade inga flytningar och mensen kom RD16.
Myran och tjorven: stor kram på er, tråkigt att höra att ni inte lyckades heller.
Idag utslag på ÄL testet, tidigt igen Hoppas de har tid på lördag (!) på CVL för återföringen av vårt sista embryo. Annars får vi vänta till nästa månad.