Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

embla@ grattis vännen till fin skörd på ÄP. Du ska se att det är små guldägg!!! Se nu till att sköt om dig så att guldklimpen får en bra start. kramar till dig

susie@ GE INTE UPP, vänta ett par dagar och testa igen. Själv hade jag menskänningar typ hela ruvningstiden senaste gången och då blev det ju plus innan missfallet. Så ge inte upp !!!!!!

anlo24@ skönt att snart få sätta igång. härligt i denna vårtid, eller hur.

har fått riktig mens idag och det känns så långt att vänta på nästa ivf till efter sommaren. det är som ett tävlingslopp, man vill liksom komma igång och starta genast nu när värsta sorgen över missfallet lagt sig. frågade på CvL om att försöka med insemination, men doktorn bara skade på huvudet. har därför kollat runt lite på FL för att se om man kanske kan göra det någonannanstans innan nästa ivf. någon som vet ngt om detta?

och så stor kram till er alla andra också såklart,
    myran

• myran6801

Grattis Embla, vad glad jag blir för din skull. Kramar i massor och lycka till imorgon på ET!!!! Tack för tips, tjejer ) Vi får satsa på hemmaförsök, men tanken var att det vore skönt att slippa tänka på bebisfabrken vid de där tillfällena...... nu ska jag ut i solskenet, så att man inte missar det. kram Myran

• myran6801

embla@ Lycka till idag! Din tur till en stor lycka denna gång.
    hhoppas@ grattis till ruvningen och till den lilla i frysen, skönt att ha en reserv där.
    susie@ håller tummarna för dig.
    marvin@ hur går det för dig med ruvningen.

Och självklart en stor kram till alla andra i tråden också! Önskar er alla en skön helg. Jag åker till landet ett par dager o där finns igen möjlighet att kolla datorn, men jag uppdaterar mig på söndag och håller tummarna för er alla tills dess.

kram kram vänner, Myran

• myran6801

Hej tjejer!

Är tillbaka efter en jätte skön helg på landet. Dock kom ledsamheten över missfallet tillbaka när grannen och hennes 4 månaders dotter kom och hälsade på. Jag önskar så att vi också fick en sådan liten guldklimp. 

Det verkar positivt här i tråden, håller tummarna för er. Menskänningar är ju positivt så länge mensen uteblir. 

Stort grattis Djurgårdsrutan till att ni fått se ert lita pyre!

En fråga, hur räknar man ut BIM??

Min man och jag har nu bestämt oss för att göra ett nytt IVF försök så snart det går, vilket troligen blir efter sommaren då CvL stänger i sommar. Det känns oändligt långt just nu. Skulle helst vilja sätta igång bums!

Kram på er alla! Ha en fortsatt skön söndag. 
    Myran

• myran6801

smassk@ lycka till på VUL. Håller med att det är bra att de kollar extra noga, så var bara glad för det.

blomman123@ grattis, låter fantastiskt med en liten i magen!

embla@ hur går det med ruvningen? några känningar än? håller mina tummar hårt hårt, nu är det din tur!

skulle ha ringt till CvL idag för att planera vår nästa IVF, men ett jäkla möte drog ut på tiden så jag hann inte vill ju så gärna få en plan så att man har ngt att se fram emot. hade verkligen önskat att vi hade någon i frysen så att man slapp hela proceduren igen. men men, det är bara att ta nya tag.

ha en fin kväll,
    kram Myran

• myran6801

oj oj, vad mycket som händer här!

djurgårdsrutan@ åh vilken mardröm, men vilken lycka att det gick bra!

dahlia@ vilken fin skörd, nu håller vi tummarna hårt. låter spännande med långtidsodling. visste inte att de gör det på cvl.

embla@ det går framåt, härligt redan dag 4!

CurlyRed@ när efter sommaruppehållet planerar du FET?

jag har pratat med cvl idag och vi skall köra vår tredje IVF efter sommaruppehållet. om vi räknat rätt och mensen sköter sig som den ska börjar jag spraya i slutet av juli och så blir det ÄP i v33. men man vet ju aldrig om kroppen ska spela en ett spratt. känns iallafall bra att vi har bestämt oss för ett försök till, jag vill inte ge upp!
    solia hälsningar myran

• myran6801

CurlyRed@ vad kul om vi får ruva ihop igen! så kan vi stötta och hjälpa varandra

casperskrypin@ lycka till med att börja spruta imorgon, och så hoppas vi på tredje gången gillt!

• myran6801

Susie@ åh vad fantastiskt roligt! Plussen ger mig hopp och tro på framtiden!!!!

Kramar till er andra också så klart! Jag följer er alla med spänning, det gör liksom min startsträcka till nästa omgång lite mer uthärdlig. Det är skönt att vara här bland er som förstår. Vi har ju inte berättat om våra IVF för några andra än mina föräldrar och jag måste säga att ibland är det jobbigt att vara på topp även om man i hjärtat är ledsen och nedstämd. Likaså på jobbet är det ansträngande och låtsas att allt är bara bra. För min del har folk runtomkring slutat att fråga om barn, de tycker väl jag är för gammal och tror att vår barnlöshet är frivilligt Tog semester när det var dags för ÄP och ET den senaste gången och när jag kom tillbaka frågade alla var jag varit ...inte enkelt för en som är värdelös på att ljuga!!!! Hade en stor lansering och var på konferens precis när missfallet var - inte något jag önskar någon. Men skam den som låter sig brytas ned, bara att resa sig och ta nya tag! Ibland tänker jag på alla dem som bara pluppar ut det ena barnet efter det andra, världen är bra orättvis iallafall..... Oj detta blev visst en uppsats! kram kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen