• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Tjorven: Har inga ord men jag vet PRECIS vad du går igenom och det är hemskt. Stor kram!!

• Cahela

Tjorven: Att vara inne på adoptionsspåret har för mig varit en avlastning. Jag hoppas innerligt att vi får adoptera från Korea dit vi står i kö. Sen att jag förhoppningsvis får bli mamma snart är en stor stor gåva för mig men jag vågar ännu inte ta det för givet. Åren av försök gör att jag inte vågar lita riktigt 100 % på det, tyvärr.
    Jag tänker på dig och är full av beundran för din styrka.

• Cahela

Tjorven: Jag förstår hur du tänker. Själv hann jag med fem ET, fyra FET och innan dess fyra insem.
    Kommer aldrig förstå varför jag plussade när jag var 36 och inte tidigare med tanke på att jag började när jag var 30.
    Just nu har vi granntjejen här som är från Kina. Otroligt söt, gullig och definitivt en av de bästa kompisar som vår tjej har. De springer förbi mig nu med varsin leksakshund i koppel och är så söta tillsammans. Vår tjej är lång och ljus, så de är varandras kontraster men jag tror aldrig de har sett det själva. De har sagt att de önskar att de bodde tillsammans och jag erkänner gärna att hade vi haft en tjej från Kina hade jag varit lycklig.
    Som jag skrivit förr så hoppas jag att vi får adoptera från Korea sen dit vi står i kö, vi hoppade Kina för att väntetiden är så lång dit (6 år).

• Cahela

Myran: Tror tjejen du skrev om som plussat är med i samma tråd som Tjorven och jag är, en annan tråd en den här. Det är SÅÅÅÅ ROLIGT att hon är gravid!!

• Cahela

Piken: Du har inte börjat blöda ännu antar jag eftersom du inväntar testdag? Spännande.

• Cahela

Jag och Holte kommer bra överrens och jag gillar honom. De har olika personligheter som jobbar där liksom vi som patienter och alla går inte ihop men vi gör det.
    Piken: Hur går det?

• Cahela

Poussin: Då håller vi tummarna. Kommer ihåg när vi var där i väntrummet samtidigt, du satt med en bok och läste i fåtöljen. Kram Cah!

• Cahela

Poussin: hur har det gått idag?
    Tjorven: Hm, undrar om jag tyckte Holte var bättre på att plocka ägg? Vet bara att ibland har det gjort ont och ibland inte men jag kan inte komma ihåg vem som gjort vad. Vet bara att sista gången var det Oddvar och då gjorde det riktigt ont men det behöver inte alls ha med honom att göra utan med mig att göra.
    Den gången gick det riktigt bra iaf eftersom det resulterade i en graviditet:=)
    Kan säga att jag saknar personalen på Linné. De på MVC har jag inte alls fått samma känsla för, inte alls personligt på samma sätt. Sa till Holte att jag hade gärna gått hos dom hela graviditeten och även fött barn där.
    Han skrattade lite och sa att ja, vi kanske ska hyra våningen under och utöka verksamheten:)
    Det var skämt oss emellan så tro nu ingen att det fanns allvar i det men hade det varit det hade jag skrivit in mig direkt!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen