Anlo, jag hade ÄL 24/5 FET 27/5 TD 10/6.
Jag har verkligen nu grunnat på skillnaden i symptom nu när jag vet att jag är gravid.
Förra IVF i april i år var jag ju stimulerad med äggplock och sånt och mådde verkligen mycket dåligt under ruvningen, på CvL trodde de att det var alla hormoner, de undrarde om jag inte kännt lika under sprayningen men det gjorde jag inte, den här gången är det helt ostimulerat.
Om jag jämför denna ostimulerade med alla månader till baka i ex höstas varje månad efter ÄL då man kännt och klämt på kroppen för att leta symptom, så kan jag inte direkt säga att det var någon skillnad. Inte extra.... kissnödig, ina onda bröst så det stör, de har inte vuxit osv...
Så svaret blir för mig att jag hade inte kunnat säga att det var en graviditet eller inte på gång. Alla säger tt de känner på sig att de är gravida och sen visar det sig att det är så, det kan jag inte säga att jag gjort. Det enda skulle kunna vara att jag inte haft så axtrem huvudvärk som jag brukar ha innan mens.
Jag skulle testat i torsdag men var inte hemma och hade testsakerna i närheten, mensen skulle kommit i måndags enl min egen cykel, testade imorse, efter att jag morgonkissat, och det kom utslag efter 30 sek! Gick även till mödra för att få det bekräftat.
Hade inga känningar kring någon fästdag eller sånt, det ända var väl att precis som du skriver så började hoppet att dala då, mest tror jag för att den första lyckan över att fått tillbaka ett ägg-lyckan liksom lägger sig efter ett par dagar?....
oj, min mat i ugnen, återkommer!