• Marvin

Vi på CvL fortsättningen

CurlyRed - Nej vad tråkigt!! {#lang_emotions_cry}-Kram

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Marvin

Märtalina - Usch, vad tråkigt och otäckt det som hände dig!! Tröste-kram!!

• Marvin

Nej, idag mår jag inte illa, tror jag...
    Jag har pratat med CvL och så länge man inte har superont eller feber verkar det ok. Dock verkade min BM här hemma lite bekymrad över att jag är så trött. Fast det kanske inte är konstigt med allt som man proppat i kroppen och alla tankar...så nu ska jag nog börja ta mig i kragen och försöka göra lite sådant jag tycker är kul, när jag är "sjuk" från jobbet. Dvs sy och sticka!! Kanske se en och annan romantisk film också!!

• Marvin

anlo - Jag har inte varit med så länge...men det låter ju vettigt att man vill att vi ska må så bra som möjligt under behandligen!! Och på så sätt lyckas bättre!!

Jag var på första VUL en vecka efter första puregon-sprutan.

Från början var det sagt att ÄP skulle bli två veckor efter första puregon-sprutan. Men efter mitt första och enda VUL bestämdes det att ÄP blev redan 13 dagar efter första puregon-sprutan.

• Marvin

Myran - Åh, vad roligt!! Hoppas att det ser bra ut på VUL!!

• Marvin

Embla - Lycka till!!

Jag blir tokig...varför har ingen sagt att man kan bli trött progesteronet...tycker sjuksyrrorna och BM kunde sagt det!! Ja, ja...skönt att veta att det är ok att vara trött!!

• Marvin

hhoppas - Oj, men vad skönt att det gick bra!! Jag tog semester på ÄP- och ET-dagarna, dagen mellan jobbade jag hemma ett par timmar och lika så dagen efter ET, men då blev det inte många timmar. Men eftersom jag skulle åkt iväg på konferens mån-tis denna vecka, så sjukskrev jag mig mån-ons istället...hade aldrig orkat vara med på konferensen och eftersom den var obligatorisk kunde jag inte gärna jobbat hemma då!

• Marvin

Myran - Nu gråter jag...pårikigt...det var så tråkigt att läsa det du skrev...jag är så ledsen för din/er skull...kram!!

• Marvin

Hmm...är det därför det är så långt till testdagen, för att ÄL-sprutan "sitter i" kroppen?

• Marvin

Var på ett av stadens apotek straxt efter 18 idag, för att hämta ut mer Crionone...hade bara fått halv ranson utskriven...vilket jag inte förstår, för allt annat var ju med för hela behandlingen. Jag mailade BM om det när jag upptäckte det och hon fixade säkert receptet med än gång, men jag har ju varit hemma, så jag har inte tänkt så mycket på det. Men idag hade jag bara kvar till imorgon med...så jag åkte till apoteket när mannen kom hem med hans fungerande bil (pappa ska försöka fixa min)...ja, ja, väl på apoteket visar det sig att de inte har det hemma!! Ånej...de kunde få hem först på lördag, vilket iof är imponerande, men ett par dagar för sent för mig!! Det som stör mig är att BM inte påminnde mig om att jag måste ringa och beställa!! Nu får jag hoppas att apoteket på sjukhuset har det hemma imorgon!! Eftersom jag var så sent ute hade de ju redan stängt ikväll...

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen