Vi på CvL fortsättningen
hahaha - känner igen mig där oxå... som inte ens kunde vänta tills imorgon att få höra om äggen...
kanske inte så konstigt när vi kämpat så länge här allihop!!
hahaha - känner igen mig där oxå... som inte ens kunde vänta tills imorgon att få höra om äggen...
kanske inte så konstigt när vi kämpat så länge här allihop!!
sitter hemma o väntar på att mannen ska komma, så vi kan åka till CVL för vårt ET idag bara drygt en timme tills vi åker och 2,5 tills vi får vårt lilla embryo tillbaka !
ja lite... vill ju så gärna ha så bra kvalitet som möjligt förstås - både det man får tillbaka och så att de går att frysa några små raringar !
men inte nervös för ingreppet, verkar inte göra så ont.
Cookie - man får buga o gratulera!!!
Själv har jag numera sällat mig till "ruvarligan" - ett littet fyrcelligt blev det till mig och 2st till frysen.
Läkaren sa att de "fyrcelliga" har något större chans att ta sig...? har ni hört det förr? och om de hade tex fått 2st m 6celler och 1 m fyra, så hade de satt in fyran och lagt 6:orna i frysen...
Tyckte det lät lite konstigt - är det för att det är tufft för dom att tinas, så de gärna fryser embryon m fler cellet? (alla mina hade 4a iallafall, så här var det lätt val
Anlo - aha då förstår jag honom så 2 dgr blir "bara" 4 celler. (jag går oxå på CVL).
Ja toppen m 2 i frysen om ifall att... (om inte nu, så till syskon)
ha en skön kväll alla!!
ANLO - men GRATTIS!!!!
Du ska se att detta är ett gott tecken!!! Håller alla tummar o tår att även stickan blir positiv!!! Fick du också dag 18 som TD av CVL? Dvs 6 dgr kvar?
kram kram!!!
ANLO - virtuella kramar till dig - ge inte upp nu!! Verkar vara många här på FL som t o m haft lite blödningar runt TD och sen ändå testat positivt!
Myran - har du TD på söndag, klart du kan testa imorn, är ju bara 1dg för tidigt (eller missförstod jag?)
Du ska se att du har ett +!! Jag sänder alla lycka-till vibbar jag kan!!!
Myran - Nu sitter jag oxå här m tårar i ögonen! Livet är verkligen orättvist!!! Stooor kram till dig!