Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan

Vi på CvL fortsättningen

Hej Susie.
    Detta var vårt andra ET, och vi gjorde en FET i augusti förra året. Fick du din dotter genom iVF? 

• DjurgårdsRutan

Susie.
    Jag känner inte av något, förutom svullnaden och ömheten från ÄP som fortfarande sitter i. Håller alla mina tummar.

Ha en bra dag allihopa.
    Kram 

• DjurgårdsRutan

Embla 82. Känns som om Tant Röd e på G. Då jag alltid blir sur och galen på min man 5 dagar innan, å har lust att ha ihjäl han, och det hände i går. Så det är väl bara att invänta Skiten :(

• DjurgårdsRutan

Tack för omtanken tjejer. Ja, denna vecka är inte kul, + att jag är rädd för att jag har blivit överstimulerad. Det var lungt i magen ett par dagar, men igår så svullnade jag ordentligt, samt har svårt att andas. Skall ringa CVL och kolla med dom.
    Ha en bra dag, allihopa.
    Kram

• DjurgårdsRutan
    {#lang_emotions_plus}  2010-03-15

Hej vänner. Vi plussade igår på kliniken. Känns helt overkligt. Är ju kraftigt ÖS, och fick tömmas på ytterligare 3 liter vätska igår. Tömdes ju på nästan 4 liter i fredags. Är helt slut. Hoppas att det skall ge med sig nu,så att jag slipper ytterligare en tömning. Har knappt kunnat andas eller röra mig alls och haft enormt ont. Men är så klart underbart glad och lycklig nu.
    Tack för att ni finns. Nu skall vi åka ut till stugan ett par dagar och bara koppla av.
    Lycka till alla ni som sprejar, sprutar, ruvar och som skall göra ET/FET. Håller alla mina tummar för er.

Sköt om er allihopa. Stor Kram
  • DjurgårdsRutan

Tack Cah. Känns så overkligt.
    Var på CVL bägge tömningarna. Känner mig trygg där.Hoppas bara att det lugnar sig nu, så att jag slipper en tredje tömning, det är jag gärna utan.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej Tjejer.
    Blir galen, kommer troligen bli tvungen att bli tappad en trejde gång, blir tokig. Vill inte, arrghhh!!!!!  Har svullnat rejält igen och har svårt att andas.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej.
    Ja, det känns en del, du får lokalbedövning, men det tar ju sån tid,ca 45 minuter,så man får ju kramp i benen med. Sen är det ju så olika på vem som utför det med. Dr T i fredags är ju så försiktig och lätt på handen, medans Dr H i måndags inte är så finkänslig och mera hårdhänt :(

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen