Vi på CvL fortsättningen
Hej Susie.
Detta var vårt andra ET, och vi gjorde en FET i augusti förra året. Fick du din dotter genom iVF?
Hej Susie.
Detta var vårt andra ET, och vi gjorde en FET i augusti förra året. Fick du din dotter genom iVF?
Susie.
Jag känner inte av något, förutom svullnaden och ömheten från ÄP som fortfarande sitter i. Håller alla mina tummar.
Ha en bra dag allihopa.
Kram
Embla och Susie. Många Kramar till er bägge. Tänker på er.
Embla 82. Känns som om Tant Röd e på G. Då jag alltid blir sur och galen på min man 5 dagar innan, å har lust att ha ihjäl han, och det hände i går. Så det är väl bara att invänta Skiten :(
Tack för omtanken tjejer. Ja, denna vecka är inte kul, + att jag är rädd för att jag har blivit överstimulerad. Det var lungt i magen ett par dagar, men igår så svullnade jag ordentligt, samt har svårt att andas. Skall ringa CVL och kolla med dom.
Ha en bra dag, allihopa.
Kram
Tack Cah. Känns så overkligt.
Var på CVL bägge tömningarna. Känner mig trygg där.Hoppas bara att det lugnar sig nu, så att jag slipper en tredje tömning, det är jag gärna utan.
Kram
Hej Tjejer.
Blir galen, kommer troligen bli tvungen att bli tappad en trejde gång, blir tokig. Vill inte, arrghhh!!!!! Har svullnat rejält igen och har svårt att andas.
Kram
Hej.
Ja, det känns en del, du får lokalbedövning, men det tar ju sån tid,ca 45 minuter,så man får ju kramp i benen med. Sen är det ju så olika på vem som utför det med. Dr T i fredags är ju så försiktig och lätt på handen, medans Dr H i måndags inte är så finkänslig och mera hårdhänt :(
Det borde ha blivit bättre nu, endast ett fåtal som blir tappade 3 ggr.