Vi på CvL fortsättningen
Hej alla godingar!! Fick komma till Gyn redan idag han hade fått alla blodprovssvar och mitt bland dom låg ett positivt HCG! Han visste inte att vi hunnit med FET innan jul, så han ringer och lämnar ett glatt meddelande på mitt mobilsvar och undrar om jag vill komma redan idag - hissa hur många minuter jag var kvar på jobbet efter det ? Max 2 min... Väl där fick jag en stor kram fastän vi bara setts en gång förut! Och utan att säga mer pekar han på britsen vid ultraljudet och säger "hoppa upp ska vi kika" ! Såg en liten söt hinn säck och fick foto med mig. Det är ju bara V5+1 idag så inget hjärta , utan han vill att jag kommer tillbaka om en vecka igen, Blev sååå lugn och lycklig när jag varit där!! Nu har jag mailat ner blodprovs resultaten till Aten, så får vi se vad dr D säger. Det enda jag såg var att TSH stigit från 1,5 till 3,1 bara sen september! Gissar pga medicinerna. Så nu blir det Levaxin och nytt prov igen senare. Poussin - ska bli såååå spännande att höra om Aten!! Myran- hoppas imorn blir en bättre dag!! Kram!!