• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Hej brudar!

Mickes Puma, gud va härligt! Förlåt om jag har missat, men hade ni gjort FET nu som lyckats alltså från samma "ägg plock" som ert första barn?

Turbolina, tack för all info verkligen! Tog test igår som var negativt som jag förstog....Blev aningen lessen när jag pratade med vår läkare som sa att det inte finns tider för oss i kommande cykel...utan att nästa lediga tid finns först V17!!!{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_surprised} Sååå lessen blev jag!
    Nu skrapar vi fram de där 9000:- och gör ett FET om ett par veckor istället och hoppas att vår bebis finns där{#lang_emotions_heart}

• Susie

Jag tänkte försöka boka in lite akupunktur i samband med FET, nån annan som gjort akupnktur i smaband med IVF eller FET? Hur ofta gick ni innan och efter?

• Susie

Åh, jag känner mig så positiv efter att ha pratat med kliniken{#lang_emotions_sunny},
    de ger så mycket positiv energi och tycker allt ser så extremt lovande ut för oss....
    De sa att vi har lika hög chans med vårt FET (såvida embryot ser optimalt ut efter tining, men vi har så många som hon sa så det borde inte va problem för de att hitta ett med 4 celler som är optimalt). 40-50% eller mer....Åh, hoppas nu att vår lilla finns bland dom och att det kan bli nåt nästa gång!

• Susie

Anlo Tack! Ja, man vågar ju inte ändå men ändå måste man ju våga hoppas!
    Hoppas för dig nu med! ET imorrn väl?
    Kram!

• Susie

Anlo, WOOW! OK! Gud, jag ska tänka på dig!

• Susie

Anlo, stort Grattis till dina fina ägg!!! Vilken lycka!
    Håller tummarna så hårt för dig!
    Crinone, torkar man inte bort.....den blir som tuggummi och fastnar där uppe, helt normalt....det är så den funkar. och om nåt inte hinner stelna så är det ingen fara att torka bort utan kroppen borde ha tagit upp den redan.
    Va spännande det blir att följa dig! KRAM!

• Susie

Anlo,

Hej! Ja, jag börjar med digitalt ÄL test på onsdag och räknar med utslag nån gång i helgen eller måndag ca....Nu har jag bokat in "Bodypolishing" värmande massage (har presentkort som legat ett tag) på lördag, akupunktur på måndag och även den 1 mars nån dag efter ET..... får se om det kan ge nåt
    Ja, det blir ostimulerat.....bara kolla testet
    Hoppas för oss nu!

• Susie

Tiamant, WOW! Grattis! Gud va härligt!!!!{#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_gravid}

• Susie

Tiamant, var det ditt första IVF eller ett FET? Bara nyfiken....

• Susie

Tjejer,

Ursch, det är så förbannat lidsamt att läsa, man vet ju precis vad ni går igenom, fan att de ska va såhär!{#lang_emotions_cry}
    Men än ska vi inte ge upp! Förr eller senare är det vår tur! Så är det bara!

Anlo,
    Trötthet låter bra tycker jag och jag räknade dagen efter ET som RD 1
    Håller tummarna för dig verkligen!

Hhoppas, FY FAN! Rent ut sagt! Vet precis vad du känner! Än är det inte helt kört!
    Kram!

Cookie27, det är ju lite tidigt, Håller tummarna för dig med såklart!!!!

Embla82, Det låter positivt med ordentligt med mensvärk Hoppas det är en liten där hos dig nu!

Själv kör jag en rejäl "Ta hand om mig kur" innan FET som nog blir nästa vecka nån gång. Idag är det "Core" på friskis som gäller (mage, bäcken övn), Lördag massage med peeling och värme, måndag Akupunktur........idag ska jag börja kolla efter ÄL utslag med.

Kram till er!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen