• Marvin

Vi på CvL fortsättningen

pp08 - Tråkigt att det inte gick bra och hoppas att du blir frisk nu och kan ta nya tag!!

• Marvin

Myran - Åh, vad tråkigt att du misstänker att CvL vill slippa er för att ni på verkar deras statistik negativt!! Det är verkligen inte OK!! Hoppas nu att det fungerar bra för er i danmark!!

Följer de båda programmen på tv om att önska sig barn. Det är fantastiskt att så många vill dela med sig av sina erfarenheter och jag blir så gråtmild och tacksam under de programmen och även när jag följer er här i tråden och jag hoppas så att alla som önskar ska få ett eget barn att älska!!Skål

• Marvin
    Ullis K skrev 2011-10-18 20:55:46 följande:
    Fick se Pyret för första gången idag och ett fint tickande hjärta. Tror ni att tårarna kom då lr?? Ja, nu är det bara att hoppas att allt går vägen!! Jag hoppas ni alla andra härinne också får känna den känslan som vi kände idag!!
    Å, så härligt!!
  • Marvin
    myran6801 skrev 2011-10-18 23:03:30 följande:
    Susie, så nu är frågan kommer vi hinna fånga den stora o kan de små växa ikapp? Är det tomma blåsor som det varit tidigare? Jag ska tbx imorgon för ett nytt vul så får vi se vad som hänt under natten. Kram
    Lycka till på VUL imorgon!!
  • Marvin
    CurlyRed skrev 2012-01-02 00:41:03 följande:
    Hej Marwin, vad kul att se en gammal vän här igen ! Tack tack! Känns overkligt och läskigt och underbart samtidigt! Hur är det m dig och sonen? Stor kram!
    Grattis igen!!

Vet att jag tyckte det var jobbigt att vänta på VUL i v.6. Plus att när vi väl kom dit fick vi träffa en kvinna som inte klarade det svenska språket så bra...jag var jättebesviken och nervös efter det besöket. Visserligen fick vi se ett foster och ett hjärta som slog, men också cystor och hon kunde inte förklara för mig. Jag gick direkt hem och ringde om att få en ny tid hos en annan läkare och fick det ett par veckor senare. Det besöket blev inte heller så lyckat men hjärtat slog fortfarande!! Efter de här VULen så skrevs vi över i vanliga mödravården och så var det med det!! Klart vi hade inget att jämföra med, men det kändes så skönt när man fick gå på kontroller varannan vecka, men det var väl efter v.30, tror jag.

Det är bra med mig och Simon!! Glad Simon fyller ett år om två veckor. Det händer mycket hela tiden!! I december började jag jobba heltid och det är nu pappa som är hemma med Simon!! Jobbigt att missa tid med Simon, men lite kul att jobba också. Tråkigt dock att det är mörkt när man åker och mörkt när man kommer hem, men det blir snart bättre!! Ljusare tider!! Jag njuter av min son och börjar förstå hur lyckligt lottade vi är som fick honom!! Jag hoppas att ni alla får er högsta önskan att gå i uppfyllelse!!

Kram, kram!!

• Marvin

Curly - Men oj! Ta det lugnt och vila! Hoppas, hoppas att det ser bra ut på VUL senare i veckan! Kram

• Marvin

Curly - Typiskt! Jag hoppas att du mår bättre i morgon och att det ser bra ut på VUL. Skönt att din älskling tar hand om dig! Kram

• Marvin

Curly - åh, vad ledsen jag blir för er skull! Låter bra att vara hemma och sörja/läka! Jag hoppas du snart blir gravid igen och allt stämmer då! Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen