Vi på CvL fortsättningen
Mayflower skrev 2010-07-09 07:20:21 följande:
Blöder nu. MF. Tror jag dör
nej det är så fruktansvärt orättsvist
Stor kram
mammabamma skrev 2010-07-09 10:03:35 följande:
Hej
Tänkte höra om det är ngn som vet om det finns ngt nr till CvL under sommaren? Gjorde FET precis innan sommarstängningen, som först blev positivt och jag blev uppringd av en dr som gav mig tid för VUL i slutet av nästa vecka.
Men nu för 2 dagar sedan kom det några droppar blod, och sen fick jag ont/krampkänsla över livmodern. Har inte blött ngt mer, men har fortfarande ont. Räknar med att det är ett MF, men skulle vilja tala med den läkaren som ringde mig. Det ska väl finnas något journummer, det kanske är öppet?
Beklagar sin blödning Pimpinellros
.
Det behöver inte alls betyda missfall men tyvärr är det ju inte bra att blöda kombinerat med smärta. Men det är positivt i alla fall att blödningen avtagit. Jag vet faktiskt inte om det finns något nummer man kan ringa, du kanske kan testa ringa minicallen och se om någon ringer upp? Annars kan du väl maila kanske? Men jag tycker inte du ska avboka tiden du fått, utan är det missfall är det ändå bra att kolla upp att allt är som det ska. Håller tummarna för att du får sen en bebis!! Om du känner dig jätteorolig så kan du ju alltid åka in till gynakuten också.