Vi på CvL fortsättningen
Det är möjligen ingen av er som har ett paket Pergo som ligger hemma och bara skräpar??
Härligt läsa om er alla som har små pyren i magen! Ha en bra kväll! Kram M
Håller oxå tummarna, pp08 & maaroj. Kram M
hej tjejer,
vi har preliminärt bokat start med menopur och korta metoden till v47 men min mens är lite försenad sen förra gången så nu verkar det som om starten inte kan bli förrän veckan efter. Måste därför ringa kliniken och kolla om det funkar eller om de är fullbokade redan. Har super mycket på jobbet så jag vet inte hur jag ska kunna vara borta, men å andra sidan så måste jag tänka på mig själv för en gångs skull. Detta måste gå före jobbet. Är så nervös att det ska gå åt pipan med detta försök också. Gud vad man ska gå igenom psykiskt och fysiskt, men man gör ju allt för att få lyckan av ett barn, så är det bara. Kram M
Av mina 8 ägg var 4 omogna, 1 inte befruktad, men 3 befruktad. Hoppas de 3 delar sig fint så att det blir ET imorgon!
Tråkigt att så många ägg inte var mogna, har haft det förut. Om det inte blir någon grav. denna gång och jag ska fortsätta med ny behandling skulle jag nästan ville kräva fler sprutdagar. Är väl svår bedömning om man har ägg av blandad storlek, de stora kanske rymmer, de små får inte möjlighet att växa på sig.