• pp08

Vi på CvL fortsättningen

Underbara: det kommer gå bra ska du se!!

• pp08

7+0. Inte bra på vul. För litet o svag akt. Nytt vul senare trolugen mf

• pp08

Tjorven: något fanns inuti hinnsäcken, även gulesäck. Men bara 4 mm o borde vara 1cm. Man kunde ana att det hade aktivitet men inte som det ska. Förmodligen ingen normal graviditet. Den andra hinnsöcken syntes också men var litet och tomt. Får gå på vul senare om inte blödning sker spontant.

• pp08

Vul idag. Såg inte bättre ut. Hcg blodprov och åter nästa vecka.

• pp08

Cahela, tjorven. Känns lite hopplöst faktiskt. Hade hoppas på lite förbättring iaf. Men eftersom embryot inte verkar vara helt dött kan det finnas lite chans. Är dock inställt på mf. Borde vara större. Dottern var inte stoe vid första vul men hade bra hjärtakt v6+3 4 mm, 7+x 7 mm, 8+x 11 mm om jag minns rätt. Skulle jag inte ha gjort ivf misstänkte de att embryot var yngre. Var dock bortrest 2 d efter ET och när jag kom hem plussade jag så det kan inte stämma. Plussade också tidigt RD 9, så jag hade förväntat mig mycket bättre resulrat. Läkaren på cvl var väldig negativt inställd och gav inga stora förhoppningar.

• pp08

Har varit på sjh de senaste 24 timmar. MA så jag valde att få tabletter o stanna där. Skulle varit i v8+ nu. Har varit en hemsk upplevelse. Inte bara. Ma/ mf men även förra årets mf och alla ivf försök. Bröt ihop totalt. Tur att jag var på sjh. Tog 3-4 timmar efter tabletterna tills blödningen kom igång. Först lite, sedan med mycket värk o stora klumpor. Då blev det känslomässigt för mycket.

• pp08

Grattid poussin till fint kub resultat.

Själv väntar jag till all hcg är ur kroppen. Lite mer än 2 v efter mf/ tabletterna nu. Bara svagt på grav test men lite kvar på äl test.

Tipps för testomaner: får ni svag svag pluss på gravtest, så ta äl test . Klinikens test egentligen värdelösa, jag kör med testlagrets grav o äl tester. Billiga o bra

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen