-
-
Cah - Grattis! Äntligen riktigt glada nyheter i träden! Grattis igen!
-
Härligt, härligt!!!Poussin skrev 2011-04-23 19:06:07 följande:Fick världens finaste påskpresent idag - är nu ruvare till 2 toppenfina småttingar!!!
De hade båda delat sig perfekt och läkaren förslog att vi skulle sätta tillbaka bägge, är så himla glad!!!
Lycka till med ruvningen!! -
Härligt!!Cahela skrev 2011-04-26 17:36:33 följande:Har varit på kliniken för VUL idag. Fick se ett litet pickande hjärta och jag är sååå glad för det. Var nervös innan men nu känns det bättre. Hoppas hjärtat fortsätter att picka på och att den lilla växer på sig
-
Poussin - Så tråkigt... Livet är inte rättvist!!
Jag läser ganska ofta i tråden och hoppas så att det ska lyckas för alla!!
Funderar också en del på om man ska våga göra syskonförsök eller ej...mycket som spelar in, min ålder (37 redan), kännslor, ork, resor, pengar, besvikelse, osv....men det är en senare fråga!!
Kämpa på...ni är så tappra!! -
Curly - Läste i en annan tråd om en tonårsdotter som misstänktes vara gravid och gjorde flera vanliga grav.test och var även på VC och testades. Hon skickades tom på VUL och UL, men de hittade inget foster...men tror det var i v.30 som de upptäckte att hon verkligen var gravid...så vem vet!! Jag hoppas att dina nivåer av hcg är låga och att du får testa på måndag!!
Kämpa på alla kämpar!! -
Jag läser i tråden, nästan varje dag...är så nyfiken och hoppas så att det snart ska komma massa
Susie - Vad fina dina flickor är!!
-
Simon är 5 månader!! Kan nog snart sitta utan stöd...här sitter han i barnvagnskorgen för första gången. Det är ett par veckor sedan. Simon är en glad kille som är lätt att ta hand om!! Men hans nattsömn börjar mellan 22 och 23, men i gengälld är han inte vaken mycket innan 9. Lite amning de tidiga morgontimmarna. Efter 9-målet sover han ofta länge igen!! Vi har börjat med smakportioner och han verkar bara vilja ha mer, i alla fall av palsternacka!!
Hoppas så att ni alla ska få uppleva liknande utveckling!!
Trevlig sommar!! -
Ha, ha!!Susie skrev 2011-06-22 23:05:27 följande:Gud....Jag slarvar så jämt när jag skriver (URSÄKTA!) och allt blir felstavat men den bästa felstavningen finns nog i inlägget ovan HA HA HA!
-
Oj!! Ja, det var verkligen ingen bra kväll. Är det barnlösheten och alla behandligar som har fått det att bli sådär? Har ni någon gång fått hjälp att prata med varandra? Kanske menar han inte att vara elak utan är bara trött och besviken? Om inte, ja, då kanske det kan vara idé att ta katten och dra...kramiiis skrev 2011-06-22 22:52:44 följande:Tack alla söta goingar! Love u all Har en helvetes kväll idag. Har inte berättat för sambon, testar alltid själv först.... Han får va med nästa gång om vi nu är ett psr då.... Han kom hem i form aven idiot idag, slöngde igen dörren efter sig vilket gjorde att jag insåg att ett utbrott skulle komma. Tydligen har vi fått två uppslagsmärken på bilen och detta skriker han till mig för att efter ett tag anklaga mig för dem! Frågar var jag stått med bilen varför jag är så oförsiktig. Till saken hör att det är hsnsom använder bilen dagligen till jobbet så jag vet inte när jag skulle lyckats få dessa? I vilket fall slutar hans gormande med "jag är så jävla trött på dig, jag ska fan flytta". Sen pratar han inte med mig på hela kvällen, ham gick runt och skrek lite ett tag. Srn nyss slöngde ham ihop datorn och stampade iväg mot sovrummet. Jag orksr i te längre med hans utbrott som han får rött så ofta, han säger aldrig förlåt och jag känner mig rejält sårad... Så funderar på om jag ska ta katten och sticka istället...
Hoppas att det ordnar sig och att ni får en bebis!!