Vi på CvL fortsättningen
Tjenarehejsan, Såklart det är ! Stick till apoteket och köp ett ClearBlu digital som säger Gravid/Inte gravid om du är osäker Då behöver du inte bry dig om det är svagt eller inte, du måste ju få glädja dig! GRATTIS IGEN!
Tjenarehejsan, Såklart det är ! Stick till apoteket och köp ett ClearBlu digital som säger Gravid/Inte gravid om du är osäker Då behöver du inte bry dig om det är svagt eller inte, du måste ju få glädja dig! GRATTIS IGEN!
Tjenarehejsan, Har du inte kvar klinikens test? Tar du det imorrn?
Anlo, *tänker på dig*
Hur går det? När är Bim och hur känner du dig gumman?
Kram!
Hej Anlo! Håller tummarna för att det ska gå vägen för dig!
ÄP+14 skulle jag räkna för att få fram BIM
Hoppas hoppas! Stor eloge för att du klarar att hålla dig med att testa!
Kram!
Marvin, glömde skriva att jag har den 27e Jan som BF, tänk om vi är inne samtidigt! Vi måste ju ses och följas åt sen när det närmar sig
Anlo, fy va jobbigt gumman! Har du mensvärk? Jag hoppas för allt att den håller sig borta! Du borde väl vara nära BIM, tors el fre skrev du va? *Håller tummarna stenhårt*
Kram!
Anlo,
Åh va jobbigt fy! Hatar magkatarr!
Jag hoppas dina kramper är en liten bäääääbbiiiiisssss! Åh Va jag hoppas! Va duktig du är gumman som står ut i den här plågan! När har du TD? Jag tänker på dig! Hur känner du själv? Känner du dig lika låg som de andra gångerna? Jag får en känsla av att du är starkare och positivare?
Hej tjejer!
PP08 Hääärligt med ny planerad tid för ÄP!!!! Vet dock inte när det är...
Anlo, *håller tummarna*
PP08 Åhh va härligt! Håller du på med spray nu då eller börjar snart? Gör ni några förändringar den här omgången?