Inlägg från: Märtalina |Visa alla inlägg
  • Märtalina

Vi på CvL fortsättningen

har aldrig i hela mitt liv haft spotting så jag vet inte vad/hur det ser ut...!?

• Märtalina

hm, jaha, det har var bara små röda prickar, och de försvann efter fm, annars känner jag mig mest fortfarande svullen, svettig och yr.

• Märtalina

cvl skrev i sitt mailsvar att om mensen kommer i denna behandling så kommer den 14 dgr efter ET...skulle vara på torsdag denna vecka då. Jag undrar hur man orkar ta sig igenom denna period av väntan gång på gång utan att bli galen?
    Jag känner mig galen efter halva, och det är första gången!
    Blir det inget den här gången kommer vi att köra ett FET innan sommaren, nytt ÄP och så hinner de inte innan sommarstängningen sa de. Då ska man oroa sig för upptining oxå! Men känns ändå bra att hinna ett FET innan sommaren, jag känner mig stressad över att tiden går!

• Märtalina

Hej, måste bara skriva att det är så skönt att sitta och läsa allas funderingar, att ta del av andras erfarenheter mm. Tyvärr har jag så dåligt minne att jag kommer aldrig ihåg vad var och en skriver eller vem som gör vad, hjärnkapaciteten känns låg just nu. Skickar därför en stor grattiskram till alla som lyckats denna gång och styrkekramar till alla oroliga som väntar och till dem som börjar om igen...RD14 idag, ingen mens men känner mig mensig...ledsen, trött och desperat!! Men ska gå och ta lite kaffe på jobbet nu och en god macka och ta nya tag så lite jobb blir gjort!!

• Märtalina

Susie - jag har inte testat än, MEN för en liten stund sen kom det liiiite lite BLODIGT slem, det vill jag inte se!!! Känns inte bra, sen är jag så YR och svagt illamående, så är det ingen graviditet så är det nåt annat som spökar med mig...

• Märtalina

Curly: Tack för dina goda tankar! Jag känner mig inte så övertygad bara, haft världens mensvärk inatt, och lite blodslem imorse igen. Verkar goda tecken för dig med att du inte känner av någn mens, nu känns det som om de värsta dagarna har passerat och varje dag som passerar utan mens gör en lite gladare! Men allt känns osäkert...

• Märtalina

Curly! du har vågat testa!! konstigt med minus och ingen mens i sikte! Själv hann jag inte testa, fullt sjå att hinna till mitt lördagsjobb, dock droppade det lite blod i morse också, konstigt, i vanliga fall får jag alltid mens utan att småblöda innan, det börjar alltid smack! om jag skulle räkna vanlig mens borde den vatt här i onsdags, enl CVL så skulle den komma 14 dgr efter et och då borde det va torsdags, och jag mailade dem igår med anledning av att jag mår så konstigt, och fick ett kort svar: det kan INTE vara crinone som ger dessa biverkningar du har, du får ge dig till tåls till TD, stog det, jag undrade mest OM man kunde bli konstig av crinone, jag menade inte att hon skulle svara på om det var gravsymptom! för det kan jag ju kolla med ett test själv. Får testa ikväll, tycker iaf det e märkliga småblödningar...och yr i bollen...

• Märtalina

Susie: Lycka till med ruvandet nu!
    Embla: Lycka till med ÄP och allt nu på måndag!!

Heja! Heja! Heja!!

• Märtalina

Förresten hur mår Marvin-Ruvan!?

• Märtalina

Hej, och ursäkta detaljerna: vaknade kl 04 på söndagmorgonen av att det körde och värkte i korsryggen (som födslovärkar typ!) gick på toa och efter en stund bara forsade blodet och jag tvingades ta en dusch, medans jag stod där och surade sa det blurp och en jättekocka slem, blod och bråte ramlade ur mig och jag konstaterade bara att detta ivf-försök definivt inte gått särskilt bra!

Jag har ju mått så dåligt under ruvartiden och har frågat cvl 2 ggr om det kan vara så kraftiga biverkningar eller efterdyningar efter ÄP och så, senast fick jag till svar: du får ge dig till testdagen! men det var ju inte svar på om jag var gravid jag ville ha, jag var mest orolig för hur konstigt man kan må...så det verkar ju så om man läser allas olika symptom under ruvningen att man kan må jättemysko och med varierande resultat därefter!

Har inte testat mig, känns liksom inte alls nödvändigt, måste väl gå och göra det nu iaf innan jag ringer cvl...

Så får vi se vad de sätter upp för planer för mig/oss!

Curly: tråkigt att få mens när du varit så symptomfri innan och allt, min kropp har ju bara skrikigt att det var på gång något tråkigt. Hoppas ni får det fint i italien, passa på att rumla runt, vila och ta nya tag i juni!

Kram till er alla!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen