anlo24 skrev 2010-03-29 11:02:23 följande:
Hej smassk! Jag har nu pratat klart. Vad söt du är :) Verkar vara uppbokade v 18 men tror inte v 19 är helt kört. Ring direkt o kolla! Vad gäller provsvaren så tror jag att du får be om dom när du ringer. Jag har inte fått nga provsvar varken från CVL eller landstinget. Lycka till nu.
Pratade just med CvL. Det är så himla trevliga tycker jag.
Iaf så gav dem mig de provsvar de hade på tel, fast de jag ville veta LH och FSH samt AMH hade inte kommit in än...så allt jag vet är att jag inte har HIV eller HepC vilket jag liksom redan kände på mig!
Ska ringa på torsdag för då lär de ha alla provsvar. Är intresserad som bara den av dessa för när jag senast gjorde IVF var sju år sen var jag ju mycket yngre och vill gärna veta om jag kommer vara lika lättstimulerad nu som då. Och så vill jag veta om min relativt låga dos menopur kommer justeras såklart (har dosen 150IE och 75 IE varannan dag).
Hur som helst är det inte omöjligt, enligt CvL att sprutstart blir sista april eller första maj och då blir ÄP vecka 19. Men eftersom de inte vill starta sprutor söndag, måndag, tisdag så kan det annars bli den 5 maj om mensen dröjer och det är fullt på kliniken och då blir ÄP v 20.
Så så är det!
tjorven01: Härligt med ett givande besök. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag i ENgland alltid fått två eller tre embryon tillbaka. Känns så hemskt att man kasserar så många embryon när risken för tvillingar i så många fall är så liten.
/S