Inlägg från: Hhoppas |Visa alla inlägg
  • Hhoppas

Vi på CvL fortsättningen

tjena!!

tror jag har alla gravsymptom man kan ha snart. men - på test. dock är det ju bara ruvar dag 9. Sjukt trött, inget tålamod, plötsligt illamående ömma bröst, sticker lite i magen. Men det är ju typ samma som pms och vaggsymptom. så det är väl bara att vänta ett par dagar till. Hade varit en fin alla hjärtans present med ett plus.

ha en trevlig kväll brudar!!

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

Hejsan!

Känner mig också riktigt less på det här nu. Testade {#lang_emotions_minus} i går (rd 11)och fick en liten blödning på kvällen. Och till råga på det så ringde en av mina bästa vänner och berättar att hon är gravid. Känns så där just nu.

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

Hejsan!

Ställer mig i ledet för alla som ska göra FET nästa ägglossning. Typ runt v 10. Har bara gjort ett FET förrut och då tappade det en cell innan införande. Så vi får väl se hur det går den här gången.

Kör hårt nu alla fantastiska blivande IVF mammor.

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

God kväll!

Vi FET ehöver inte mannen vara med. Bara ni har med er papperet med er. Papperet där mannen skiver på att dte är ok att sätta in utan att han är med.

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

Hejsan!!

Jag ska också göra FET i veckan. Fick omslag i går på dag 23. Sent men helt ok enligt dr Holte. Så nu laddar vi allihopa och hoppas på fantastiska FET {#lang_emotions_cool}

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

Hej!

Fick tillbaka ett toppägg idag som börjat dela sig när det var tinat. Tydligen ett pluss i kanten.

Anlo: Jag gav upp efter dag 19. Struntade i att testa över helgen då jag och mannen bara hade det bra i fjällen. Men bara för att jag kände för det, så testade jag isöndags på dag 22 alltså och fick en smile då. Ringde CVL och dom sa att dte var ok eftersom det var direkt efter IVF. Då kunde dte bli så. Så fortsätt testa. Jag har regelbunden mest på 29-31 dagar.

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

Jag hade sekret men inget annat. Hoppas på samma lycka för dig!

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

Börjar tror att det redan är kört den här gången.  Humöret börjar likna PMS och känslan av att mensen ska komma har redan uppstått. Känns surt. Även om det bara var ett "bonus" försök eftersom de var ett FET.
    Det blir så tungt vissa dagar när jag börjar tänka och fundera. Dom dagarna känner jag att jag skiter i det här nu. Vi har ju Isak och han är ju det bästa som finns.

Nej nu får det vara slut gnällt. Kaffe i solen och sen iväg till jobbet.

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

Hej!

Nu har jag gett upp för den här gången. Haft småblödningar förra söndagen. Har testat en gång redan och det var ju minus. Riktig TD på onsdag. 
    Så nu blir det till att hinna med ett försök innan sommaren. 

Ha en trevlig helg nu alla fantastiska  blivande IVFmammor .

Madde med Isak-06
  • Hhoppas

HEj!

Grattis Grattis Coookie!!!

Det är en så fantastisk känsla man får när man ser plusset. {#lang_emotions_sunny}

Själv så har jag precis ringt och meddelat mitt minus. Blev inbokad för ÄP v 20. Känns som en evighet. Och precis den veckan har jag långledigt från jobbet och vi hade tänkt att åka på en weekend resa. Så jag hoppas det blir tidigare. Mensen har börjat komma lite oregelbundet. Så vi får se allt är ju bara preliminärt.

Grattis  igen!

Madde med Isak-06
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen