• Marvin

Vi på CvL fortsättningen

Lycka till imorgon!! Glad

• Marvin

PP08 - Åh, ja, det måste vara jobbigt när upptiningen inte fungerar!! Hoppas att ni kommer på en bra plan för fortsättningen!!

• Marvin

Anlo - Hoppas att du börjar känna dig på bättre humör!! Fast visst är det en trotyr att inte veta, men hoppas i flera veckor!! Men det fixar du!!

Jag har för mig att vi hade tre befruktade ägg, eller om det var fem. På dagen för ET var det i alla fall bara tre embryon som var "kvar" och ett var "toppenbra" och de andra skulle kastas. Det kändes tråkigt att inte få några i frysen, men eftersom det enda embryot var bra och det lyckades så gör det ju inget!! Hoppas nu att det betyder att det går bra för er också...som för de andra som har liknande historier som min!!

Hoppas, hoppas att ruvningstiden går bra och fort!!

Kram. kram

• Marvin
    myran6801 skrev 2010-09-29 19:45:29 följande:
    Hej!

Idag har jag pratat med CvL och gått igenom alla frågor vi hade. De var inte direkt positiva till fler IVF eftersom vi fått så dåligt med ägg och jag har verkligen min ålder emot mig. Verkar som om jag har dålig äggreserv. De säger att chanserna vid hemmaförsök är lika stora som vid IVF. Fy vad jobbigt det är att vara i denna situation. Vet varken ut eller in, det känns bara jobbigt.
    Kram M
    Usch fy och blä, så trist!!
    Kram
  • Marvin
    tjenarehejsan skrev 2010-10-04 21:20:14 följande:
    Nja susie...vet inte vad jag ska tro...är fortfarande övertygad om att jag kommer att få mens och att jag nte är gravid...tycker att jag har för ona för att det ska kunna va nåt....ska inte sträcken vara lika starka????
    Vi har hållt på med IVF i 1 år nu,vhar gjprt 3 färska och ett frys.... men har fösökt totalt i 3 år.
    Det känns som det borde vara er tur!!

Kul med lite plus i tråden!! Hoppas det blir fler snart!!
  • Marvin
    Susie skrev 2010-10-05 21:32:18 följande:
    Marvin, glömde skriva att jag har den 27e Jan som BF, tänk om vi är inne samtidigt! Vi måste ju ses och följas åt sen när det närmar sig
    Absolut!! GladJag hör av mig till din inbox, en annan dag, nu är det strax dags för sängen!!
  • Marvin
    anlo24 skrev 2010-10-07 17:14:53 följande:
    Jag är på RD 11. Inga tecken på mens än så länge. Inga känningar i magen idag. Fortsatt ömma bröstvårtor men thats it. TD på tis. Usch detta är inte kul...

Jobbar med en kompis ikväll som berättade att hon väntar nr 2. Har vetat att dom skulle försöka efter att dom gifte sig i maj. och jag har misstänkt det. Men inte velat fråga. Ser nu att hon har en liten kula. men orkar inte fråga vilken vecka hon är i. Egentligen glad för hennes skull men ändå jobbigt. Vi började nästan samtidigt bli gravida så det gör en lite påmind. Försöker att undvika att komma ensam med henne idag.
    Hon vet om min ivf men orkar inga frågor. Vet inte riktigt vad jag ska säga om hon frågar. Och det kommer hon att göra.

Ha en bra kväll i regnrusket.
    Låter ju lovande att mensen håller sig bort och att brösten är ömma!! Hoppas att det går vägen nu!!

Tråkigt att du ska ha sådan otur med kollegor och bordsgrannar, som bara snackar barn och blir gravida!! Men nu tror vi verkligen och håller tummarna för att det är din tur!!

Hoppas jobbkvällen går fort!!
  • Marvin
    anlo24 skrev 2010-10-10 07:40:03 följande:
    Jag har plussat!!!! Starkt pluss nästan omgående. RD 14. Kan knappt fatta att det är sant. Helt skakis i hela kroppen. Ska köpa ett test med veckoindikator idag Glad Min sambo blev nog lite tagen av min stora glädje. Han blev överlycklig men sa också ja men det är tidigt än... Det kan gå fel... Och det vet man ju när man hängt på FL ett tag. Men nu ska jag glädjas åt detta. Det första plusset i mitt liv. 4:e försöket. Ska försöka tänka att jag väntar barn o inte evt missfall.

10 okt är en dag jag alltid kommer att minnas Hjärta

Kram från mig.
    10-10-10!! Grattis till Plus

Visst är det tidigt men det är en bebis på G!!

Kram
  • Marvin

Tjorven, Myran och Påfågeln - Jag är imponerad över att ni orkar fortsätta, men det är klart att målet är värt det!! Hoppas att det blir Plus snart!! Peppa, peppa!! Solig

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen