Vi på CvL fortsättningen
Lycka till imorgon!!
Lycka till imorgon!!
PP08 - Åh, ja, det måste vara jobbigt när upptiningen inte fungerar!! Hoppas att ni kommer på en bra plan för fortsättningen!!
Anlo - Hoppas att du börjar känna dig på bättre humör!! Fast visst är det en trotyr att inte veta, men hoppas i flera veckor!! Men det fixar du!!
Jag har för mig att vi hade tre befruktade ägg, eller om det var fem. På dagen för ET var det i alla fall bara tre embryon som var "kvar" och ett var "toppenbra" och de andra skulle kastas. Det kändes tråkigt att inte få några i frysen, men eftersom det enda embryot var bra och det lyckades så gör det ju inget!! Hoppas nu att det betyder att det går bra för er också...som för de andra som har liknande historier som min!!
Hoppas, hoppas att ruvningstiden går bra och fort!!
Kram. kram
Anlo - Här kanske du kan få lite svar...www.tryggabarn.nu/gravid/fragor-och-svar-graviditet/bada-vid-graviditet
BM rekomenderar att man simmar på badhuset, men hur det är med varmare vatten och bubbelpool vet jag inte. När vi var på Spa i helgen skippade jag bubbelpoolen, men simade några längde i vanliga svalare poolen!
Hoppas att någon annan vet!!
Tjorven, Myran och Påfågeln - Jag är imponerad över att ni orkar fortsätta, men det är klart att målet är värt det!! Hoppas att det blir snart!! Peppa, peppa!!