• Marvin

Vi på CvL fortsättningen

Anlo - Jag blir så ledsen för er/din skull Vi får hoppas en ny behandling gör susen!!

• Marvin

Myran - Vi ska hoppas att ditt ägg räcker!!

Läste din fundering över dina dåliga ägg. Men din man har ju valt dig och ingen av er visste då att äggen skulle bli eller var dåliga. I vårt fall är det min mans spermier som är få och har fel kostym...och visst blir man ledsen av att höra det och någongång tycker man nog det är lite orättvist, men det gör ju ändå inte att man vill ge upp livet man har tillsammans!! Äsh, lätt för mig att skriva som hade sådan tur agtt lyckas!! Sedan vet man att får vi en pojke har jag för mig de sa att han i så fall får samma problem som min man, men nu kommer jag inte ihåg om de sa att det var så eller bara att det var stor risk för det...

• Marvin
    myran6801 skrev 2010-09-06 16:17:02 följande:

Känner inte ngt speciellt ännu, är bara så nervös men försöker att vara som vanligt här på jobbet även om det är svårt. Kram på er alla vänner!

Åh, vad bra att det blev ett litet embryo till dig!! Grattis till ruvarstatus!! Håller tummarna!!

När är det testdag? Orkar du vänta tills dess??

Det enda jag minns är att jag hade så ont efter ET och att brösten sedan började värka och göra riktigt, rikgit ont. Tror inte jag haft så ont i dem, någon gång innan.

Kram, kram!!
  • Marvin
    pp08 skrev 2010-09-06 10:45:48 följande:
    Känns lite tråkigt idag, som mensen är på G. Hoppas verkligen att det inte är det! Inget man kan göra åt i alla fall.......
    Hoppas att det inte är mens på G!!
  • Marvin

Anlo - Skönt att du har en plan B!! Brukar de inte säga att färskförsök är bättre än FET?? Hoppas så att det är din tur!!

• Marvin
    pp08 skrev 2010-09-13 08:34:03 följande:
    Mensen kom igår på RD16, lite försenat pga crinonet. Får hoppas på ny FET snart.
    Tråkigt...Gråter

Men bra att du har möjlighet till ny FET!! Lycka till med den!! {#emotions_dlg.flower}
  • Marvin

Myran & Sussie - Kul att ni syr!! Det är en av mina favo.sysselsättningar, men det har inte blivit mycket alls på så länge...   Fast jag har stickat en massa dockkläder och gett bort!! Men till helgen kommer en kompis och vi ska ha syhelg...sy, snacka och äta gott!! I helgen som var satte jag mamma i arbete...hon ska få ta upp lite sömmar som jag misslyckats med i en kofta jag stickade till mig själv för kanske 2 år sedan!! Jag blev så arg och ledsen när jag tog upp fel tråd, så jag gav upp, men mamma hon kan många bra trix, så hon ska fixa det!! Mamma är super...hon gjorde min brudklänning för 1½ år sedan!!

Myran - Åh, det är jobbigt att vänta, säger CvL att du ska testa på RD18? Har för mig att jag gjorde det!! Jag har goda erfarenheter av att inte tjuvtesta, men å andra sidan hänger det nog inte på det!! Jag hoppas, hoppas att du får plus!!

Kram

• Marvin
    myran6801 skrev 2010-09-13 21:14:20 följande:
    Håller med, visst är det toppen med händiga mammor!!!! 
    CvL sa att man ska testa 18 dgr efter ÄP så det blir väl RD 16. Jag vet att man borde vänta, men det är psykisk terror känns det som.

Hur mår du? Kram M
    Tjuvtesta du när mannen kommer hem om det är det ni vill!! Tror det var min man som sa att jag inte fick tjuvtesta...han är för det mesta så "ordentlig". Nu får jag inte veta om det är pojke eller flicka, men det har väl inte så stor betydelse heller, fast jag vill så gärna ha en flicka...men blir lika glad för en pojke när vi väl är där.

Förutom ont i halsen och halsbränna är det bra. Tack!!

Kram
  • Marvin

Susie - Ja, tänk om man hade obegränsat med tid för pyssel och sömmnad!! Men tyvärr har man ju ett jobb på 100% också...fast det är inte så illa för man får lön och viss uppskattning och det är ju också viktigt!!

Ja, jag ser mycket fram emot syhelgen!! Om jag hinner rita av lite mamma-mönster nu i veckan, så blir det nog det. Har köpt tyg till tights och klänning/tröja. Mamma kom med mönster till en förklädesklänning från 70-talet och den tror jag också på!! Sedan har jag ju en skötväska på G och har klippt ut dockkläder, som nu bara ska sys ihop, så det finns verkligen att göra!!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen