Vi på CvL fortsättningen
Anlo - Jag blir så ledsen för er/din skull Vi får hoppas en ny behandling gör susen!!
Anlo - Jag blir så ledsen för er/din skull Vi får hoppas en ny behandling gör susen!!
Myran - Vi ska hoppas att ditt ägg räcker!!
Läste din fundering över dina dåliga ägg. Men din man har ju valt dig och ingen av er visste då att äggen skulle bli eller var dåliga. I vårt fall är det min mans spermier som är få och har fel kostym...och visst blir man ledsen av att höra det och någongång tycker man nog det är lite orättvist, men det gör ju ändå inte att man vill ge upp livet man har tillsammans!! Äsh, lätt för mig att skriva som hade sådan tur agtt lyckas!! Sedan vet man att får vi en pojke har jag för mig de sa att han i så fall får samma problem som min man, men nu kommer jag inte ihåg om de sa att det var så eller bara att det var stor risk för det...
Känner inte ngt speciellt ännu, är bara så nervös men försöker att vara som vanligt här på jobbet även om det är svårt. Kram på er alla vänner!
Anlo - Skönt att du har en plan B!! Brukar de inte säga att färskförsök är bättre än FET?? Hoppas så att det är din tur!!
Och vill man läsa infon på SSMs (Strålsäkerhetsmyndigheten) sida finns den här:
www.stralsakerhetsmyndigheten.se/Allmanhet/Vard/Ultraljud/
Myran & Sussie - Kul att ni syr!! Det är en av mina favo.sysselsättningar, men det har inte blivit mycket alls på så länge... Fast jag har stickat en massa dockkläder och gett bort!! Men till helgen kommer en kompis och vi ska ha syhelg...sy, snacka och äta gott!! I helgen som var satte jag mamma i arbete...hon ska få ta upp lite sömmar som jag misslyckats med i en kofta jag stickade till mig själv för kanske 2 år sedan!! Jag blev så arg och ledsen när jag tog upp fel tråd, så jag gav upp, men mamma hon kan många bra trix, så hon ska fixa det!! Mamma är super...hon gjorde min brudklänning för 1½ år sedan!!
Myran - Åh, det är jobbigt att vänta, säger CvL att du ska testa på RD18? Har för mig att jag gjorde det!! Jag har goda erfarenheter av att inte tjuvtesta, men å andra sidan hänger det nog inte på det!! Jag hoppas, hoppas att du får plus!!
Kram
Susie - Ja, tänk om man hade obegränsat med tid för pyssel och sömmnad!! Men tyvärr har man ju ett jobb på 100% också...fast det är inte så illa för man får lön och viss uppskattning och det är ju också viktigt!!
Ja, jag ser mycket fram emot syhelgen!! Om jag hinner rita av lite mamma-mönster nu i veckan, så blir det nog det. Har köpt tyg till tights och klänning/tröja. Mamma kom med mönster till en förklädesklänning från 70-talet och den tror jag också på!! Sedan har jag ju en skötväska på G och har klippt ut dockkläder, som nu bara ska sys ihop, så det finns verkligen att göra!!