• Piken

Vi på CvL fortsättningen

Pp08: jag vet inte hur det gör med betalningen, för oss skedde det under landstingstaxan om man så säger, de punkterade cystanet under äggplockning, två dagar senare fick jag åter ett ägg men det blev ju inget av den, då jag hade världens infektion i cystanet. Så fort min mens kom opereradets cystanet, tömdes på var. Försöket räknades. Säkert oxå för att de fick ut normalt antal ägg. Även om det inte blev något efter et, så gjorde fet på den äggskörden och det var då vår son kom till. Så det var inget fel på äggen iaf, tvärtom.

• Piken

Grattis pousin till ruvningen! Jag tror på grejen att de för åter två, så jag tror på dig.

• Piken

Grattis pp08 till guldägget! Härligt att ruva även om det är ångestladdat.

• Piken

Stort grattis Ullis k!! Härligt med plus blir så himla glad. Förstår pecis din oro, jag tror tyvärr att vi som går igenom denna resa har svårare att slappna av när vi äntligeen är gravida. Men mellan oron kan man föröka glädjas, vi lyckades ganska bra att glädjas trots att vi var jätte oroliga. Håller tummarna pp08. Ska till cvl för sista fet på fredag, om nu ägget klarar upptiningen.

• Piken

Välkommen jagvilloxå! Säger som ett par till på tråden, sörmlands landsting har avtal med cvl och vi fick våra då tre behandlingar hos dem och det är från dessa som vi har nu ett ägg kvar för vårt syskonförsök. Cvl har ett bra bemötande och bra "rykte" iaf har vi uppfattat att kliniken är en av de främsta i sverige. Cah: är allt bra med dig? Hur är det med ryggen, fogarna?

• Piken

Cah min vän, alltså det är klart man måste få berätta hur man har det. Och alla dessa krämpor är jobbiga, men (inte någon tröst nu) de kommer att försvinna. Jag tycker att du ska sjukskriva dig helt, med eller utan sjukintyg. Förresten så tror jag inte fkassa får neka sjukskrivning för svår foglossning, har varit uppe i något avgörande tidigare. Jag har oxå ett kontorsjobb/stilla sittande och de godkände min sjukskrivning för foglossning. De godkände även min sjukskrivning under ett av våra ivf behandlingar, då när jag nojade helt, mer stressrelaterat alltså. Bra att de kollar tillväxt, även om jag tror allt är ok, sf mått är ju som jag förstått det bara en indikation och som inte ger igentligen något svar. Håller tummar för att allt är äl. Heja heja poussin! Pp08: h-es veckan alltså, jobbigt, håller tummar för dig. TPA is da shit! Är åter ruvare, ett sista försök.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen