Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Nu är det bara 1 dag kvar tills jag börjar spraya!!!!! Skönt att snart vara igång igen!!
    Kram Myran

• myran6801

hej vänner,
    imorse började jag spraya! vet inte riktigt vad jag ska känne inför detta vårt tredje ivf, nervös, hoppfull, orolig. Alla möjliga känslor far runt.
    kram M

• myran6801

Tack alla vänner för alla fina, uppmuntrande o värmande ord. 
    Ha en bra fredagkväll!
    Kram M

• myran6801

Susie, så kul att höra av dig här och skönt att allt är väl med dig! Ja, tänk att 3.e gången redan är på G för oss! Tiden flyger verkligen! Lycka till och njut!
    kram

• myran6801

Halloj alla, har verkligen känt av sprayen denna gång. Svettningar och uppkörd mage. Har inte känt ngt alls vid de två tidigare gångerna, undrar varför jag gör det nu. Imorgon ska jag äntligen på akupunktur igen, det var innan semestern senast vilken känns som det var en evighet sen. Har dock drukit örtavkok hela sommaren. Hur har ni andra det? kram M

• myran6801
    anlo24 skrev 2010-08-10 10:35:38 följande:
    Skönt att du är igång Myran. Fast sprayen är inte rolig. Iaf för mig :( Jag hade hemsk huvudvärk typ migrän.
    Men nu är det vår tur att plussa!!!! jag kommer att följa dig o hålla alla tummar jag kan :) Du ligger lite före mig. Jag kommer att göra FET på  nästa ÄL. Vilket blir runt v 35.

Sköt om dig!!  Hur ser din planering ut nu?

Kram AL
    Jag kommer ha ÄP v35 om allt går som planerat (och det hoppas jag för min man har en massa tjänsteresor i augusti och september, han har dock bokat v35) så förhoppningsvis kan du och jag följas .......Jag ska ringa CvL när mensen kommer och då få redan på när jag startar med sprutor samt få en tid för VUL.
    Idag var jag på akupunktur, det kändes bra och avstressande!
    Sköt om dig!
    kram M
  • myran6801
    Susie skrev 2010-08-10 21:21:30 följande:
    Hej Myran!

Det är ett tecken får vi hoppas! Jag hade ett helvete med sprayen, fick ju bla nässelutslag över heeela kroppen, bytte och fick mirän....den gången jag blev gravid. Gången innan INGENTING! Jag håller tummar o tår för dig! Superbra med avkoket och akupunktur, göm inte de varma kvällsduscharna och raggisarna pånätterna *skämt o sido* Hoppas du mår bättre snart!
    Kram!

Anlo, wow ser fram emot nästa ÄL!! DET ÄR ER TUR NU! Kram!
    Ha ha, jag hade glömt det där med raggisarna, men ska genast plocka fram dem!!! 
    kram M
  • myran6801

Väntar på att mensen ska infinna sig, är på dag 8 med sprayningen. Har haft lite spottings och svettas på nätterna, puh jag har inget minne att det var så här. Nu är väl enda gången man längtar efter mensen.......Blir väl nästa vecka som jag ska börja med sprutorna, är lite nervös för min man har hjälpt till att fixa med dem vid förra försöket men denna gång kommer han att vara på tjänsteresa. Jag har ju så hög dos (450) så det är många burkar som ska blandas ihop vid varje tillfälle. Men men jag får lov att fixa själv!!! Hur har ni andra det?
    Kram på er alla vänner!

• myran6801

hej! igår pratade jag med CvL och fick info om att jag ska börja med sprutorna på torsdag och fick också en en tid för VUL nästa vecka. Så det går framåt.
    kram M

• myran6801
    anlo24 skrev 2010-08-15 15:25:30 följande:
    Skönt att det sakta går framåt. Hur mår du nu? Fortfarande jobbigt med sprayen?

Kram
    Ja, det känns som om tiden går fort men det brukar den ju göra fram till ÄP och sedan är den där hemska ruvtiden! Men men dit är det fortfarande ett tag kvar. Kul att vi antagligen kommer att följas åt då iallafall! Nu mår jag bättre, känner inte så mkt av sprayen eller jag har kanske vant mig vid svettningarna på natten . Dricker fortfarande mina örtavkok och ska på akupunktur i början av veckan. Blev lite nojjig häromdagen och började få  funderingar som "tänk om det inte blir några ägg". Vid vårt första försök var det 6 äggblåsor men bara 1 ägg, är så orolig för att det ska hända igen. Men min gulliga man försöker säga "det kommer inte hända igen"....fick också för mig att tänk om örterna skadar äggen. Fy vad man håller på! Nog om mig, hur är det med dig? Mår du bra? Tycker du väntan är jobbig?
    Sköt om dig! Kram
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen