Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan
    Hjärta Dahlia och tjenarehejsan. Många Stora kramar till er. Så orättvist, jag har inte ord.

Nu är vi på plats nere i Kungälv sen 4 dagar. Det har gått bra, förutom flyttfirman som hade beräknat våra kollin helt fel, så halva lasset är kvari Sthlm, men det kommer ner senare i veckan.
    Hoppas allt är bra med er.
    Stor Kram till er alla. 
  • DjurgårdsRutan

Anlo: Håller alla tummarna för att mensen håller sig borta och att du få plussa. Tänker på dig.

Trevlig helg på er allihopa.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Var på RUL i dag, och allt såg bra ut med liten. Men det är ingen samarbetsvillig krabat där inne, höll upp armarna som skydd när vi skulle göra fosterhjärtljudsdiagnostik, så det tog en timme, mot 15 minuter som det tydligen brukar ta. Läkaren var helt svettig, hi hi. Efter det gjorde vi då själva rulet, och allt såg bra ut där med.
    Kommer gå på specmvc pgr av att jag är hjärtopererad och äter mediciner för högt blodtryck.

Kram på er alla. Extra kramar till er som har det kämpigt just nu.Hjärta

• DjurgårdsRutan

Loppi: Grattis till plusset.

Hoppas ni andra mår bra och njuter av solen. I morgon går jag in i v 20. Halvtid, förstår inte vart tiden har tagit vägen. Tyckte att det var nyss som jag var ÖS, och blev tappad på vätska. Börjar bli rund om magen nu, och det är lite svårt att ligga på mage och sola.
    Sköt om er allihopa.
    Kram

• DjurgårdsRutan
    Skål Pimpinellros: Stort grattis till plusset.
    Ja, visst är det tur att CVL finns:)
    Tjorven och Anlo jag tänker på er, och håller alla mina tummar för att era nästa försök skall lyckas.
    He en trevlig helg allihopa.
    Kram.
  • DjurgårdsRutan

mammabamma:Vad härligt med ett tickande hjärta. Förstår att det är jobbigt med blödningarna, jag blödde första gången i v 14, och trodde att jag fått MF, men det visade sig att jag fått en polyp på livmodertappen, och att det var den som blödde. Sen dess har jag blödit 2 ggr, och nu är jag i v 22. De vill inte ta bort polypen föräns efter förlossningen. Hoppas du slutar blöda snart.

Trevlig helg tjejer.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Kände buffningar från den lille för första gången i går kväll, mysigt.

Hoppas ni alla mår bra i sommarvärmen.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Myran: Vad härligt att du har haft en skön semester. Underbart att det börjar närma sig, inte långt kvar tills ni drar igång igen. Håller alla tummarna för dig vännen.
    Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen