Vi på CvL fortsättningen
Hej, snubblade på er tråd nu som först. Jag och min sambo har haft svårt att få barn i flera år. Vi började en utredning som drog ut på tiden (över ett år), till slut orkade vi inte vänta mer, utan tog kontakt med CvL kliniken. Det var det bästa vi har gjort. Helt underbara människor, och underbart ställe!
Jag började spraya i januari, och 9-11 februari gjorde vi äggplock och insättning. Det gick över förväntan och vi blev gravida . Just nu är jag i vecka 16 och svävar fortfarande på små lycko-moln . Samtidigt finns oron där som en ständig följeslagare. Jag har varit gravid en gång tidigare, men det slutade i missfall.
Den här gången känns det riktigt bra, vi planerar, pratar namn, köper bebisgrejer, men... fortfarande känns det inte riktigt som att vi skall bli tre i november. Är man konstig eller? Jag tror inte på att vi skall ha sån tur/vara så lyckliga. Någon som förstår vad jag menar?
Jag har inte läst hela tråden, men jag hoppas att det går bra för er. Läste att det var ett par stycken som håller på med IVF:en nu? Det är en tuff period, men jag önskar er all lycka till!!!