Tycker ni att den här medicinen har fungerat mot er depression om det var anledningen att ni åt den?? Hur lång tid tog det innan ni började märka nån skillnad??
Har ni fått ett jämnare humör tycker ni om ni inte hade det innan? Och ni som ätit mot bulimi har ni tyckt att den fungerat?? Hur lång tid tog det för er innan ni märkte nån skillnad och minskar den hungerskänslorna nåt som den sägs att den ska göra??
Åt sertralin och var hungrig som en häst HELA tiden och fick rejäl ångest av all mat jag stoppade i mig och sen ångest av viktuppgången, har haft tendens till hetsätning så jag hoppas att det här kan hjälpa mig därför jag försöker se hur det fungerat för andra med denna medicin.
Nu har jag bara precis börjat med den och tog först dosen i form av en halv tablett igår kväll för att vänja in mig liksom. Vet ej hur länge jag ska äta den här dosen då jag fick de av en annan läkare än den jag brukat gå till då min ordinarie var på semester nu och jag inte kunde vänta längre. Ska prata med min ordinarie igen på måndag så får vi se då hur vi ska trappa upp dosen.
Apropå det, är det bäst att ta den på morgonen eller på kvällen??