Inlägg från: dark baby angel |Visa alla inlägg
  • dark baby angel

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

13 desemder 2007 han var beräknad 23 hihi

• dark baby angel
    Niikki90 skrev 2010-01-30 00:19:01 följande:
    Heter Martinique är 19 år och bor i Blekinge. Blev mamma till en Caspian 8/11-09 och om allt går som det ska blir det ett syskon i slutet av september. Hade inga planer på att skaffa barn så tätt men har otroligt svårt för abort. Innan Caspian fick jag ett så kallat MA.
    hej gud va sött namn din son har får man pipa det till vår namn lista?
  • dark baby angel

oki. känns som en tös denna gång för oss:) men e så rädd att h*n ska bli stresad av mej kan inte slapna av. ska flytta i sluttet av feb men vet inte va vi ska packa m.m ucha

• dark baby angel

va skönt å höra:) har packa ner lite mer i dag oxå. köket är nästan helt klart nu:) käns skönt

• dark baby angel

till en störe lägenhet. så barnen ska få varsit rum. jätte fin å härlig. me kök, toa, vardagsrum å ute plats nere å sovrumen upp och duch + att vi får en balkong från vårt sovrum:)

• dark baby angel

mmm. me sonen hade vi en fin 2a så allt va klart långt innan han kom. flytta till 3an när han va ett halv år. men känner u att det e skönt å ha 2 rum till barnen innan nästa kommer inte så kul å flytta sen. + att där vi bor nu kör dom som idioter så man vågar inte sitta still i lungn å ro när pojken springer å leker i fal han får fart upp mot vägen.

• dark baby angel

aa så blir det vi ska flytta med:) å en härlig lekplats inom området.
    å härlit med en egen lite ute plats med staket å så

• dark baby angel

oj lätt rätt så trongt för er. längtar så å få höra nått om när vi kan få nyklarana nu

• dark baby angel
    SandraLindholm skrev 2010-02-08 15:29:50 följande:
    Heej! Förra året, 3 april fick jag ett + på stickan! Blev jätteglad, nervös och ja, alla känslor på samma gång. Inget planerat men inget vi inte heller hade räknat med, då vi inte skyddade oss på några månader. Den 13 juni, rul, TVILLINGAR!! Chockad, nervös, spännande , glädje.... Fick bara gå till den 24 aug ( ca 6 veckor innan fick jag veta att det var två ) och då kom de. I v 24+4. Födelse vikt/längd ca 650/31cm. Har legat på sjukhus i 12 veckor men tillslut fick vi komma hem. Är 90a och tog studenten förra året, mycket har hänt på bara ett år men vi fick iallafall behålla våra barn, Filippa och Liam<3 Skriv gärna till mig i min blogg :) Kramar!!
    ååå va ärlit med tvillingar:) vill jag me ha
  • dark baby angel
    SandraLindholm skrev 2010-02-08 20:41:02 följande:
    Ja visst är det mysigt! Haha men visst kan man sitta här hemma och bara tänka "ååååhh varför fick jag inte bara EN, det hade varit såååå mycker lättare" :P Men inte önskar jag bort dem, inte alls :) De kommer nog bli lättare när de blir större och kan roa varandra. De är ju bara två månader i utvecklingen då deras BF var 9 Dec :)
    oki:) dom va jätte söta. kolla på din blogg. var va det du bodde då?
  • dark baby angel

oki bor i hälsingland vi.

i morgon är jag i v31 vill att tiden ska gå snabbare nu så man får se vem som bott i min magen hihi. och inte behöva känna sig så klumpig hihi

• dark baby angel
    sweetmc skrev 2010-02-10 16:15:46 följande:
    Har gjort ett clear-blue test, det var ett starkt plus! Vad gör man nu?
    först oc främst grattis=) du kan ring till Barn morske kleninken där du bor oc berätta att du fått plus. så brukr om säja när du ska komm på in skrivning m.m
  • dark baby angel
    sweetmc skrev 2010-02-11 06:29:26 följande:
    Tack så mycket:) Okej, ska ta och göra det idag=)
    :) oki. då får du skriva sen när du varit där och säja när du har bf datum
Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!