• Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
  • Grisen71

Hello, gamla tråden stängdes visst igår. Jag har här gjort en ny och skickat den till era gästböcker (11 pers) utifall att, jag hoppas att jag inte missat någon!

• Grisen71

Jag trodde att det räknades som SPAM var när man skickade meddelande till många fler än tre...

Jag blev avstängd när jag skulle lägga in nya trådadressen till er. Fick bara göra till tre gästböcker. Jag gör ett nytt försök och skickar till tre till nu då...

• Lycka77

Men se Grisen, så trevligt!!
    Härligt att höra av dig, vi saknar dig när du inte rapporterar in. Så bra att du har koll och startar en ny tråd åt oss

• Gazelle

Vinkar lätt förkylt åt er andra som förhoppningsvis mår bra och också har hittat tråden!

• Grisen71

Lycka: Ja, jag har varit dålig (urkass...) på att rapportera senaste halvåret. Det tycker lilla Elin också... Hoppas att det är bra med er!

Gazelle: Vi är förkylda här med, mycket snor och rejält täppta små näsor.

Ska se om jag kan ta och spamma lite mer - till dem som kanske inte hittat tråden ännu.

• Lapinette

Ahhh... här är ni!!! Tack Grisen för ditt SPAM. Öppnar FL lite då och då och kollar bara mina favoriter ... inget som hänt och så stänger jag ned igen. Bra att du skrev att tråden var avstängd ... det hade jag inte märkt.

• Glitter2

Tack Grisen!
    Jag hade också missat att tråden var stängd.
    Härligt att "se" er alla.
    Hur går det för er Lapinette?
    Mala, hur känns det nu i nya staden?

Här har det vart öroninflammation men det är bättre för henne nu, vi ska tillbaka till läkaren och kolla öronen imorgon. Jag ska börja jobba nu i januari. Igår satt vi och planerade våren. Efter ett tag säger min man "du kommer ju inte träffa M lika mycket som jag gör nu" och jag bara gapade för då slog det mig! Jag ska ju börja jobba! Jag kommer inte vara hemma och träfa henne jämt. Sen kom tårarna. Hittills har jag bara tyckt att det ska bli superroligt att komma tillbaka till jobbet men nu inser jag ju att det kommer kännas rätt tufft också

• Needed

Hej vänner! Å tack, Grisen, för info om nya tråden!! Jättekul att höra från dig. Med oss är det helt ok. Ska förmodligen få ta lite fler tester (efter viss påtryckning från min sida). Vet mer på måndag. Stora kramar!!

• Gazelle

Gokväll i tråden!

Bra med fler tester, Need. Det verkar ju tyvärr som att det finns en del att testa som en hel del läkare missar eller inte gör för att det är utanför deras ordinarie behandling. Så tryck på du!

Glitter, visst är det lite läskigt att börja jobba. Tyckte så när jag var hemma med V, även om jag verkligen såg fram emot det också. Efter ett tag vande jag mig dock. Nu börjar nojandet litegrann även denna gång. 1 mars är det dags för jobb igen för min del.

• mala78

Tack för ny tråd Grisen!

Glitter, det känns ok, men jag saknar alla mina vänner, jag har inte ens haft tid att ringa. Jag jobbar ju, så ingen tid att gå till ÖF och träffa nya. och på jobbet finns ingen som är i min ålder och har småbarn, inte som jag jobbar nära som iaf. Sen finns det både för och nackdelar med att jobbet är väldigt mycket rutin med en del rätt trista uppgifter som att leta listeria bakterier i brunnar, men det positiva är att jag får en lön och slipper ta jobbet med hem. Jag vet vad ni menar med att man knappt träffar barnen när man jobbar, för mig blir det ca 3 tim/ dag på em-kvällen. A blir bara mer och mer pappas pojke, "inte mamma" får man höra rätt ofta. E o andra sidan ska man helst bära runt på hela tiden, "mamma bäja Ejja" Tur att hon bara väger dryga 10 kg. Tänk att de snart är 2 år, bara veckor kvar. Lite magsjuka och sånt och lite snojiga har vi varit, men det är mycket lättare med förkylningar mot när de var bebisar.
    Jag satte in en hormonspiral 31 okt, har fortfarande inte slutat blöda, håller på att bli gaaaalen. Måste väl ringa och höra lite.

Need, hoppas ni får bra info från testerna!

Kramar!

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10