Inlägg från: Lycka77 |Visa alla inlägg
  • Lycka77

Glitter, jag ska kolla, men jag tror tyvärr inte det. Kan kolla med maken också. 
    Jag tar både Trombyl och Fragmin på ordination av spec mvc,  

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Lycka77

Glitter jag har inboxat dig!

• Lycka77

Grattis Glitter så underbart!!

Fick du tag på dr B? Vad tar du för med nu? 

• Lycka77

Sofia - så tråkigt och jobbigt för er. Jag har ju varit där flera gånger och vet hur jobbigt det är. Hur har det gått för dig? Kram

• Lycka77

WOW!!! Need, så fantastiskt!! Trillar en liten tår för mig med. Att du inte hört av dig och berättat......Stort Stort Grattis!!!

Det blir ett litet egoinlägg här med.
    Då även jag sitter med en liten enveckas bebis! Jag blev sjuk i Hellp även denna gång och blev akutsnittad 36+3. Som tur var så kände jag igen symptomen denna gång och åkte in till Ackis i tid, så jag hann inte bli så sjuk som förra gången. Vi mår bra och lillan har redan kommit igång bra med amningen. Nu ska vi bara vila oss i form.

Stora kramar till er alla kämpande tjejer. Jag ska läsa tillbaka i tråden vid tillfälle. 

• Lycka77

Grattis Sofia! Nu håller jag tummarna för er!

Hej Miss Gul, härligt att se dig igen Hur går livet som mamma?
    Jag blev ord 150mg av Dr B. När jag blev gravid och kom till spec mvc blev det 75 mg och fragminsprutor.

Mala - läkare, härligt! vilken inriktning siktar du på? Lycka till!

Glitter - Åh så kul med en till tjej! För visst har ni en tjej sen tidigare? *glömsk* 

• Lycka77

Nej nej nej.... Åh Sofia så jobbigt och tråkigt för er...... Hur mår du? Kramar

• Lycka77

Grattis Grattis Glitter!! Underbart med en till liten tjej! och så skönt att förlossningen gick bra. 
    Jag förstår att du är ledsen pga skenan, och visst kommer det är bli lite extra bök och stök med den, min brorsdotter hade sådan när hon var nyfödd.  Men visst är det en väldigt liten risk att hon inte blir bra. 

Miss Gul - vi gjorde ivf på CvL och fick ju till stora tjejen där, men ändå kan jag inte riktigt rekommendera dem. Jag kände inte att läkarna lyssnade på mig, och inte hade de mycket till empati, även om de säkert r väldigt kunniga. Har man inga "andra problem" är de nog bra, men vill man pröva något nytt, tex Trombyl, sätter de sig på tvären! 

• Lycka77

Åh Sofia, Nej så jobbigt!!  Vad sa läkaren??

Miss Gul - håller tummarna!

Glitter - skönt att vara av med skenan! Hur fungerar livet med två nu då? 

• Lycka77

Jippie Miss Gul, Grattis grattis grattis!!!  Jag tog progesteron till v.12, men jag tror ivf-klinikerna rekommenderar till td.

• Lycka77

Sofia fy, jag lider verkligen med dig. Det är extremt jobbigt och påfrestande hela den här karusellen. Ibland tänker jag tillbaka och undrar hur vi orkade, men sen var det på gränsen att vi gjorde det också.,,,, Kram

MissGul - hur har det gått för dig? Mår du bra?

alla andra brudar - stor kram 

• Lycka77

Åhhh Lapinette, Grattis!! *Jag ryser* Så underbart!!  
    Är det 3-5 månader nu innan ni kan resa iväg? Har jag förstått det rätt då? 

• Lycka77

Åh men lilla gumman, vad är det du skriver.....så fruktansvärt för er, det finns inte ord.....
    Jag är så ledsen för er skull. Det är verkligen ett beslut som man inte ska behöva ta. Alla mina tankar till er, många kramar... Ta hand om er så bra ni kan

• Lycka77

miss gul, jag tänker på dig och undrar hur det gått. Kramar

• Lycka77

Det är verkligen så hemskt att ni ska behöva genomgå detta miss Gul...... Många många kramar och tankar sänder jag dig

• Lycka77

lilla fina missGul, jag är så otroligt ledsen för er skull. Ord finns inte att trösta. Jag kan inte tänka mig den smärta ni har just nu. Att ni ska behöva gå igen detta också, det är inte mänskligt.  Jag förstår att det är ofattbart att det händer er. självklart ska hon få en fin grav som ni kan besöka. 
    Ni finns i mina tankar....många många kramar 

• Lycka77

Åhh Lapinette - så fantastiskt! Grattis! Grattis!

Grattis Sofia! Håller tummarna för dig!

*Stor kram till miss Gul* 

• Lycka77

Grattis Sofia! Så underbart!

• Lycka77

Men lilla söta miss Gul, ord finns inte.... Det är så ledsamt och orättvist och hemskt. Jag blir så oerhört ledsen för er skull. Att ni orkar gå vidare är ett så starkt. Självklart är du negativ just nu, annat skulle vara mycket konstigt. 
    Jag kan bara skicka mina kramar och tankar till dig och din man

Jag har faktiskt helt glömt bort FL, tills ikväll då jag fick en ingivelse att titta in här. Jag har börjat jobba igen efter 1,5 års föräldraledighet, 50%, så just nu har jag det bästa av båda. Med en snart 4-åring och en 19 månaders är det full fart. 

Sofia, jobbigt att ha ont, men så skönt med v.32, Lycka till!!

Kram till er alla 

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10