Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
Tack för ny tråd Grisen!
Glitter, det känns ok, men jag saknar alla mina vänner, jag har inte ens haft tid att ringa. Jag jobbar ju, så ingen tid att gå till ÖF och träffa nya. och på jobbet finns ingen som är i min ålder och har småbarn, inte som jag jobbar nära som iaf. Sen finns det både för och nackdelar med att jobbet är väldigt mycket rutin med en del rätt trista uppgifter som att leta listeria bakterier i brunnar, men det positiva är att jag får en lön och slipper ta jobbet med hem. Jag vet vad ni menar med att man knappt träffar barnen när man jobbar, för mig blir det ca 3 tim/ dag på em-kvällen. A blir bara mer och mer pappas pojke, "inte mamma" får man höra rätt ofta. E o andra sidan ska man helst bära runt på hela tiden, "mamma bäja Ejja" Tur att hon bara väger dryga 10 kg. Tänk att de snart är 2 år, bara veckor kvar. Lite magsjuka och sånt och lite snojiga har vi varit, men det är mycket lättare med förkylningar mot när de var bebisar.
Jag satte in en hormonspiral 31 okt, har fortfarande inte slutat blöda, håller på att bli gaaaalen. Måste väl ringa och höra lite.
Need, hoppas ni får bra info från testerna!
Kramar!