saraeu:
bara för att få saken ur världen så läste jag ditt inlägg tillräckligt för att kunna dra en slutsats, om du sedan uttryckte dig fel e d ej mitt problem.
utifrån det du skrev så kan man dra slutsatsen att du menar alla de äldre mammorna som då befinner sig på öf eftersom du ej vågar säga din ålder, visst?
______
för övrigt tycker jag d e synd o skam, rent ut sagt sorgligt att se hur majoriteten framstället sig själva som offer, att d e så synd om dom som lever i den stora tuffa världen där alla äldre mammor e så hemska mot de unga. att minsta lilla pik så e d en kränkning mot deras existens som förälder och därför måste alla unga föräldrar hålla ihop och stå starkt enade. *kräkreflex*
alla har olika åsikter/tankar och uttrycker sig på olika sätt, vissa har förutfattade meningar och det e så världen ser ut, det e så vi människor fungerar och ju längre tid d tar för dig att inse d desto jobbigare blir för dig att komma in i samhället och få den respekt du vill ha o förväntar dig att få. allt ligger hos din attityd.
utstrålar du osäker ung förälder så e d så du komr bli behandlad, punkt slut finito. hade man tex varit så rädd för att avslöja ålder på öppna förskolan för att undvika kritik o pikar så kan man ju fråga sig hur den personen komr kunna fungera när barnen börjar i skolan och d råder föräldramöten hit o dit. p-i-n-s-a-m-t.