Inlägg från: Linn Daggert |Visa alla inlägg
  • Linn Daggert

Vi som förlorat i Plötslig spädbarnsdöd

usch jag lider med er! :(

Jag tänkte bara fråga en sak och den som orkar svarar; Inträffar alltid psd på natten? Funderar på om jag ska köpa ett andningslarm till bebis nr 2, hade det aldrig på nr1 men är oroligare nu av nån anledning..

Kram på er alla!

• Linn Daggert
    jennijen skrev 2010-02-25 12:29:01 följande:
    Fama: Så hemskt det låter att ni vart påkörda! Var det allvarligt? Förstår att du är skakig i trafiken nu. Om ni har svårt för att bestämma er för en försäkring kan ni kanske be en vän hjälpa er, någon som står er nära som kanske är lite klarare i huvudet för tillfället? ica: nä du har rätt. vi får prata om detta i den andra tråden!Nu har det gått över fyra månader sen W lämnade oss och vi har fortfarande inte fått svar på obduktionen. De sa att det kunde ta några månader men jag börjar faktiskt bli orolig att de glömt oss. Kan de verkligen glömma och bör vi ringa och fråga? Hur har era erfarenhetersett ut kring obduktion och svar?Är så trött på snön nu.. Vill att allt ska smälta bort så att vi kan få göra fint vid hans grav. *suck*
    oj var det så nyligen han gick bort:(  Men du är gravid i vecka 17 läste jag, det måste ju ha varit ganska samtidigt, var det svårt att hantera eller en lättnad att du är gravid igen??

Jag har som sagt inte varit med om detta och ni svarar om ni inte tycker det är för jobbigt!

Usch, när jag läser sånt här går jag också in kollar min son hela tiden.
Svar på tråden Vi som förlorat i Plötslig spädbarnsdöd