Usch på er som ger era barn KÖTT!
Jag håller fullt ut med den som skrev inlägget.
Inte fan ska nån äta djur. Perverst och osmart. Får er bara att se jävligt ignoranta ut.
Jag håller fullt ut med den som skrev inlägget.
Inte fan ska nån äta djur. Perverst och osmart. Får er bara att se jävligt ignoranta ut.
Hade det handlat om liv eller död tar jag självklart medicin med eller utan animalier.
Dock gör jag ingen skillnad på djurens värde. Med djur räknar jag även in människor. Alla är lika värda. Och nej jag är ingen hippie.
Folk dör av alla möjliga sjukdommar hela tiden. Men media är inte lika intresserad av det då. När det inte fått nåt namn.
Men nu handlar det här inte om svininfluensan.
Folk blir så fruktansvärt provocerade när det kommer till ämnet "köttätare"
Hade ni inte haft något samvete öht hade ni inte brytt er, de flesta normalbegåvade vet att det egentligen inte är ok att äta andra bara för att man kan.
Varför hetsar alla om att barnen ska välja själva?
Det är extremt oansvarit om man låter ungarna välja saker själva innan dom vet vad dom håller på med.
Hur många normala föräldrar låter ungarna välja själva i saker dom inte vet vad det handlar om?
Ungen får välja själv när den är mogen att välja själv.
Berätta för vilket barn som helst exakt hur det ligger till med köttindustrin o se av deras direkta reaktion vilket val dom gärna hade gjort.
Jag kommer INTE pressa ner broskiga kadaverbullar från mamma scan i mina framtida barn iallafall.
Stackars barn. .