Inlägg från: hotmamma |Visa alla inlägg
  • hotmamma

Usch på er som ger era barn KÖTT!

äh okej trodde köttet kom ut som allt annat men om det ruttnar i tarmarna kanske det förklarar varför jag är lite små tjock,,, hi hi hi (IRONI)

Men herre gud alltså, den som äter kött får väl göra det och den som väljer bort får väl det,, men att säga att en vegetarian är friskare är bara BULLSHIT...

• hotmamma
    lovelylocks skrev 2009-12-03 21:55:32 följande:
    lägg en köttbit på köksbänken i 3 dygn o kolla vad som hönder. är du sugen på att äta den? luktar den gott? ser den fin ut? hur afsen tror du den ser ut ef tre dygn i din kropp? mycket bättre? tänk efter ffs.
    Måste väl ändå varit det dummaste argumentet ikväll..... I magen så bryts det ju ner och blir till skit som man bajsar ut efter 24 tim, på en disk bänk JA där ruttnar det och blir härsket men det har ju att göra med att det är rumstempurerat och ej nedbrytbart...
  • hotmamma
    Velour skrev 2009-12-03 22:06:52 följande:
    TS,"Min son kommer växa upp på vegetarisk kost, och han kommer acceptera ALLA varesej man är djur eller människa! och det är jag jävligt stolt över :) "Ptja, så som du "accepterar" alla?
    Håller med,, att säga att man accepterar alla ja men då så, låt oss äta kött då utan att du behöver komentera detta,,, om man accepterar så betyder det att man gör det utan diskussion och tar människan för vad den är och beter sig,,,,
Svar på tråden Usch på er som ger era barn KÖTT!