Inlägg från: maddan86 |Visa alla inlägg
  • maddan86

Usch på er som ger era barn KÖTT!

detta var det dummaste inlägg jag läst på länge faktiskt =) Hur gick det att hänga med i skolan när du inte ens kan stava till cancer?? ruttet kött i tarmarna vad tusan har du fått det ifrån det smälter ju i magen sen bajsar man ut det... inte fasen ligger det en rutten gris i tarmarna hahaha jag accepterar och förstår att man är vegetarian men detta inlägg lät ju bara så extremt korkat haha och att ALLA grisar äter på varandra?? har du varit på varenda grisgård och kollat det eller varenda en?? haha NEEE DU

• maddan86

okej jag skulle vilja att du visa mig riktig info på det för jag hittar det ingenstans...? och skulle kött ligga och ruttna i tarmarna skulle jag ha en hel gris där nu men jooo vänta jag hör något NÖFF NÖFF innifrån magen det måste nog vara den där grisen du kanske ha rätt... hahahaha vet du var du får i dig om du går en dag på stan i sthlm?? där kan vi snacka riktiga gifter..

lovelylocks skrev 2009-12-03 21:26:14 följande:
    nej du lille vän. för kroppen att smälta köttet, är en väldigt långdragen process, så pass lång, att köttet hinner ruttna innan det kommer ut bakvägen.
  • maddan86

finns ju heller ingen info om blå babianer... för de finns ej. men du påstår ju att det är sant att kött rutnnar då måste det ju finnas info på det så kan vi tolka det..!

lovelylocks skrev 2009-12-03 21:47:00 följande:
    ptja även jag har efterfrågat s"äkta" info fråne rmen inte fått ngt gensvar. hur ska vi tolka detta?
  • maddan86

men miljön är något annurlunda på diskbänken än i magen...vet du vad som händer med maten när den kommer ner i magen?

lovelylocks skrev 2009-12-03 21:55:32 följande:
    lägg en köttbit på köksbänken i 3 dygn o kolla vad som hönder. är du sugen på att äta den? luktar den gott? ser den fin ut? hur afsen tror du den ser ut ef tre dygn i din kropp? mycket bättre? tänk efter ffs.
  • maddan86

haha okej och vad tusan är det för snubbe då??! vad lättlurade folk är..
    god natt

lovelylocks skrev 2009-12-03 22:01:55 följande:
    jag är ingen expert och jag orkar heller inte bry mig om att ta fram några vetenskapliga underlag för egen eller för er del. ngn som däremot faktikst är expert inom området är: Kontakt Sverige Johan Wahlström Sankt Göransgatan 96, 112 45 Stockholm samt Getberget, Jude 222, 870 16 Ramvik Hem: 08-618 36 56 Mobil: 070-756 53 07 johan_wahlstrom@yahoo.com Känn er fria att maila, ringa eller dyl för att be om referenser till vetenskapliga underlag inom ämnet. i rest my case.
Svar på tråden Usch på er som ger era barn KÖTT!