Våra kvällar börjar bli helt hysteriska. Fattar inte hur jag ska orka om det fortsätter så här. Tre barn inom loppet av tre år, varav en med autism, är nog mer än vad vi fixar känns det som. Ikväll hade vi vår nya avlösare här och jag försökte lära upp henne i att träna IBT med M, samtidigt som jag maratonammade minstingen. Sambon hade hand om "normalstörda" tvillingbrorsan som skrek hysteriskt då bostadsrättsföreningsgrannen precis varit här och testat vårt brandlarm (tvillingbror är livrädd för eld och sambon hade försökt förklara vad brandlarmet var till för vilket gjorde allting ännu värre). Sedan fick sonen med autism utbrott när han inte fick sitta vid datorn längre och jag fick hindra honom från att dunka sönder huvudet i bordet (med gallskrikande bebis på armen). Sambon hade fortfarande fullt sjå med att hindra tvillingbrodern från att rymma (denne var så rädd för brandlarmet att han inte ville vara inomhus längre stackarn, trots att larmet hade slutat för länge sedan). Till sist lugnade barnen sig så pass mycket så att vi kunde påbörja dusch och pyjamas. Detta resulterade i nya utbrott och huvuddunkningar hos autismsonen då han hatar att tvätta sig. Sedan blev det äntligen läggdags och tvillingarna började bråka om vilka böcker som ska läsas, samtidigt som minstingen ville äta igen. Hade ett helsikes jobb med att få alla tysta och stilla. Sambon var upptagen med att lasta in maten från bilen (vilket vi inte hunnit på hela kvällen). Klockan 22 slocknade alla tre barnen och nu är allting fridfullt, med undantag av minstingen som vill äta igen. Men imorgon börjar allting om igen...