plupp06 skrev 2010-01-01 13:24:12 följande:
Nej, tänker nog vänta tills RUL i vecka 19/20 innan jag berättar på jobbet. Men börjar magen synas innan så får jag väl berätta.. Gott nytt år alla!! Var hos några vänner igår och åt gott och hade det allmänt trevligt. Skönt med några extra dagar ledigt från jobbet. Ang resan hem till Emmylou har jag har ingen bil, men jag är van att åka kommunalt Vi ska nog köpa bil snart, då vi troligtvis ska flytta om någon månad. Där vi bor nu är det nästan omöjligt att ha bil då det inte går att få tag på parkeringsplatser samt att man måste flytta bilen från gatan var och varannan dag pga städning. Det kommer bli ett stressigt januari och februari då vi nu kontaktat en mäklare för att sälja vår nuvarande BRF. Lite nojjiig att det ska bli svårt att sälja nu då det enligt mäklaren kommer läggas ut mängder av lägenheter till försäljning i januari. Fotografen kommer redan om några dagar så det är väl dags att sluta hänga på
FL och istället ta fram moppen
Vad härligt att sälja lägenheten och köpa nytt, det låter underbart. Jo det är bara att ta fram moppen och storstäda.
Igår var mycket lugn kväll, våra gäster gick strax efter tolvslaget, de var också mycket trötta. Killen i sällskapet hade dessutom varit förkyld och var på sluttampen och höll precis på att bli frisk så han var inte heller så pigg på något festande och maken han har åkt på halsfluss och käkar antibiotika så han drack inte heller alkohol och jag drack inget och inte den andra tjejen heller. Vi skålade dock i champagne vid tolvslaget, det var trevligt. Sedan sov vi alla till kl 05:00 och C sov jättebra sedan under morgonen också. Det enda som var var att mina bröst var överfulla med mjölk, det läckte massor från det andra bröstet när jag ammade honom vid kl 05:00. Idag på förmiddagen har jag badat C, det var mysigt.
Hoppas att han sover från tolv till kl 05:00 inatt igen, jag ska jobba mot det.
Jag har inte prövat vår babybjörn ännu, är det inte risk för att han jämt vill bli buren då eller?
Bette