ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Villsågärna: Pust, vad skönt att slemhinnan såg så bra ut, den kommer definitivt att gosa till sig ännu mer på 1,5 vecka.
Villsågärna: Pust, vad skönt att slemhinnan såg så bra ut, den kommer definitivt att gosa till sig ännu mer på 1,5 vecka.
Måste enligt min BM välja sjukus att föda på. BM mottagningen jag går på har garanterade platser på BB stockholm Danderyd men jag får tyvärr inte föda där pga att man måste ha en komplikationsfri graviditet. Så nu måste jag välja något annat ställe. Hur resonerade ni? Valde ni det som ligger närmast hemmet? Är det skillnad på sjukhusen?
Känns konstigt att bolla desa frågor redan nu, har ju knappt accepterat att jag är gravid
Bette: menar du vanliga förlossningen på Dnaderyd eller BB stockholm där?
Emmy: Låter otroligt tungt att gå med en vagn i detta busväder. Men du får se det positivt med lite extra konditions och styrketräning på en och samma gång. Jag själv orkade knappt masa mig hem från tunnelbanan och de enda extra jag bar på var ju bara lilla handväskan
DS verkar ju bra, men SÖS ligger betydligt närmare. Får nog fundera lite. är ju ett tag kvar!
Emmylou: Urk, stackare som åkt på magsjuka, both ways dessutom låter mindre trevligt. Krya på dig!
Villsågärna: NEEEJ, fy vad orättvist. En stor kram till dig.
Vilken "tur "man inte kan ses på måndag, jag vågar ju inte riskera livet i mötet med en yxmördare Närå, tror definitivt Bette inte är det, verkar vara en mycket trevlig och glad tjej!!
Jag är lite orolig just nu. Gjorde en rejäl vurpa på väg till jobbet i morse, föll framåt och den största smällen fick vänster höft/ben och händerna. Kontaktade BM som sa att jag kunde komma in och lyssna på hjärtlud om jag var väldigt orolig (hon trodde inte det var någon fara) Men jag har ju känt bebisen minst 5 gånger sedan dess sparka runt i magen. Vet inte hur jag ska göra, jag känner ju bebisen så att lyssna på hjärtljud tillför kanske inte så mycket.
Kramiis: Vilken roligt nyhet att ni fått en preliminär vecka! Kommer gå jättefort tills det är dags.
Brikken: Du vill inte tjuvtesta då? Man skulle nästan kunna tro att det har fastnat något i magen på dig när du beslriver dina symptom! Jag tjuvtestade på RD 11 (eller om det var RD 10) och fick