Emmylou skrev 2009-12-30 14:41:07 följande:
Hej på er! Adams rum blir så fint! Golvet blev klart i går & nästan alla socklar. Ska bli supermysigt att ordna till! Bette- maken har elsåg, det är han glad för.. Det blev ekgolv, nu har vi det överallt- fint i vårt enplanshus. Jag skulle gärna träffas & fika, men har ingen bil & vill inte åka kommunalt. Jag bor ju i Åkersberga, en bit ut.. Var bor du Bette, har för mig att det är i norrort men inte här i krokarna. AnkieG- Vi promenerar i ur & skur. Som kallast var det -17. Men, Adam är ju nästan ½ år, inte som din lillparvel. Oftast klär man på barnen för varmt, bra att känna efter i nacken. Villsågärna: sprutstart Hurra, nu ska det bli barn! Hoppas Hoppas Hoppas!!!!! Estra- jag hade inte heller nån mage förrän en bit in på halva graviditeten. Fick höra jämt att jag inte hade nån mage. Men, till slut pangade det till. Kunde knappt knyta skor på slutet, men jag kunde knappt ha några skor då jag var så svullen om fötterna så det gjorde inte så mycket.. Kram!
Hej Emmy, jag bor i Järfälla så det är en bit från stan också. Vi kanske kan ses i norrort och fika/promenera.
Härligt att golvet blev klart. Vi har också ekgolv i hela huset förutom i köket som det är klinkers, det är bra när man har hund och barn, det är lätt att göra rent i köket. Vi har inte inrett Christians rum än, det får bli när han blir lite större, när han är runt ett år. På fredag skall jag ställa mig i dagiskö. Står ni redan i dagiskö? Är det lätt för er att få dagisplats?
Bette