AmelieS skrev 2010-02-01 21:45:20 följande:
Hej på er!Vad mycket som händer i tråden nu, kul!Coulis, stort grattis till er son. Jag har tänkt på dig, roligt att du uppdaterar oss.Estra, grattis till ett lyckat RUL. Känner du dig gravid nu på riktigt?Jag är i v 24 nu och det är en bra tid tycker jag. Jag har fortfarande en ganska liten mage men känner sparkar flera gånger om dagen, oftare och oftare. Det är skönt att få bekräftelse hela tiden från den lilla. Det är tur att man har nio månader att vänta barn på, det är svårt att ta till sig annars efter många års kämpande.Villsågärna, jag håller tummarna för att det blir ägg till er också. Jag har förstått att hormonbehandlingen är riktigt påfrestande för dig denna gång. Det är så olika hur vi reagerar på dessa hormoner, lite konstigt är det.Finns det flera aktiva i tråden som är gravid förutom Estra och jag?Annars är jag näst på tur att föda. Nästan fyra månader kvar, 25 maj är
BF.Kram till alla, skriver snart igen.
Redan vecka 24! Du ligger ca 4 veckor före mig (jag går in i vecka 21 idag). Har BF 21 juni (eller 24 juni) beroende hur man räknar. Den sista veckan har jag känt rörelser flera gånger om dagen, blir mer och mer övertygad att det är en liten fotbollskille som bor där inne
Speciellt när jag åker tunnelbana puffar och buffar det i magen. Magen är liten på mig med, men det har kommit en liten liten kula nu iallafall. Verkar som det bara säger pang och så växer magen.