-
När jag tänker efter så har jag faktsikt sytt en puff till katten (påminner om babynest ) och den blev otroligt uppskattad av missen men rent estetiskt så var den under all kritik.Bette skrev 2010-01-08 22:23:54 följande:Detta fungerar faktiskt fantastiskt bra, musikmobil är också bra och ha och amma i sängen på kvällen/natten är guld faktiskt, det är så mysigt, man kopplar av och varvar ner själv också.De nesten den här kvinnan har sytt är väldigt välsydda, jag kan knappt sy själv heller.Ha en superhelgBette
-
Kramiis: Tror man oftast är mottagarpar nr 2 vid första försöket på Huddinge. Var orolig att det inte skulle bli något över till oss, men de sa att chansen är stor att det blir det och dte blev det ju Skulle det vara så att det inte blir ägg så det räcker så är man givetvis mottagarpar 1 vid nästa försök.
Ang kuratorn så var det ett samtal kring vilka vi är, jobbar med osv, alltså ingen hemsk utfrågning utan ett mycket lättsamt samtal. Jag var nervös innan men nu i efterhand så var den nervositeten helt onödig. Tycker inte du ska vara orolig kramiis för din sambo och samtalet, ni sitter och diskuterar alla 3 tillsammans. -
Kramiis: Är övertygad att din depression inte sätter stopp för detta. Man ska vara införstådd med vad ÄD innebär och att man är mogen att ta det steget. Kommer gå kalasbra kramiis hos kuratorn!
-
Jag tog trombyl vid mitt försök, men det var inte på inrådan av huddinge utan en privatläkare jag besökt tidigare som skrev ut det åt mig. 75 mg är ju låg dos, så det kan ju knappast skada att ta.
-
Läkaren jag gick hos är numera pensionerad, men du kan köpa vanlig albyl på apoteket och dela på om du inte vill jaga runt efter trombyl recept. Det är precis samma innehåll!villsågärna38 skrev 2010-01-19 14:42:41 följande:Precis pratat med Huddinge igen och de vill inte skriva ut Trombyl. Ssk Kristina hade konfererat med Margareta Fridström. Surt tycker jag så ska jag ha recept måste vi nu kika på annat håll. Har du bra tips på läkare Estra så inboxa gärna Annars kanske vi kan fråga en av makens kompisar som är läkare på akuten, de har gjort ivf och är rätt insatta iaf. Han kanske kan fixa ett recept i så fall. Jäkla skit att de ska vara så krångliga...
-
Villsågärna: Utöver trombylen har jag även tagit extra starka E vitamin (ska vara bra för slemhinnan) samt omega 3.
-
Välkommen in tråden!Miranda01 skrev 2010-01-20 20:37:35 följande:Hej!Pratade med KS idag. Det har inte hittat någon donatror ännu! Under tiden ska jag fokusera på att gå ner lite i vikt. Mitt största bekymmer förutom barnlösheten är att jag är matglad. Målet är att gå ner 5 kg. Tack för trevligt bemötande här på FL!/ Miranda
Hur länge har du stått i kö på huddinge? Har du varit på nybesök ännu? -
Kramiis: Har du varit på samtalet ännu?
-
Är så himla nervös, ska på RUL i eftermiddag. Tankarna snurrar, tänk om något är allvarligt fel eller tänk om det inte finns något kvar. Varför kan jag aldrig koppla av och njuta av att jag äntligen lyckats bli gravid.
-
Jag visste att det skulle gå galant för er hos kuratorn! Hoppas det går fort att matcha dig med en donator, verkar som de har relativt många donatorer just nu så det är ju positivt.kramiiis skrev 2010-01-26 13:59:03 följande:Det gick bra hos kuratorn idag. tror jag iaf Men hon sa att vi skulle ladda inför nästa försök och undrade när det var planerat att det skulle bli. Så verkar ju inte vara så att hon tänkte ställa till det för oss... ett steg till på vägen avklarat. Bara hoppas pappret med godkännande dimper ner i brevlådan så att jag sen kan ligga på KS och få donatorkram på alla