ÄD på KS/Huddinge tråd 6
DS: Du har väl inte missat att om man hänger i denna tråden så delas det ut + till alla på första försöket
Jag har varken tagit någon spruta eller spray utan påbörjade direkt med östrogentabletterna.
Amelie: Växer magen? Jag vill att min mage ska börja komma fram nu, är nu i vecka 15+1 och man kan inte ens ana att jag skulle vara gravid. Ska börja på vattengympa för gravida i januari och det kommer ju bli pinsamt då alla andra med sina magar kommer undra vad jag gör där....men vad jag läst så är det vanligt att det bara säger pang och magen börjar växa.
Villsågärna: Låter jobbigt med dina biverkningar, men när du tänker på vad slutresultatet förhoppningsvis kommer bli av alla hormoner du proppar i dig så kanske det känns lite lättare.
anirac: Ett stort grattis, vad underbart att din son äntligen är här!
Verkar som det är bäst att ta vara på tiden när man kan sova fram till 12 på fm
Var igår i en barnaffär med en kompis som är längre gången. Vi kikade på barnvagnar åt henne, men jösses vad många varianter det fanns. Jag trodde inte det fanns så mycket att välja på, blev helt förvirrad. Än är det ju inte dags för mig att shoppa vagn men kan inte låta bli att fundera på vilket märke man ska välja.
Blev så nyfiken på vad babynest var så jag googlade lite
Ett tips om man inte vill köpa en färdig så kan man sy en egen om man har tid över (ska vara lätt att sy enligt andra iaf, men jag som knappt klarade mig igenom syslöjden ser detta som en stor utmaning )
http://fagerlunds.net/trean/BabyNest.htm