ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Amelie: Vad skönt att ni fick se en liten bebis där inne. Verkligen häftigt att göra UL.
Villsågärna: Grattis till att allt är på bana. Ska bli så spännande att följa dig.
Emmy: Jag har en Beco-bärsele. Testade en Manduka innan, men föll för att Becon har en extra sele i sig så att barnet alltid är fast i selen. Vilket också gör det lättare att byta bärare. Men annars är de väldigt lika varandra. Tror mer på dessa bärselar än BabyBjörn,,,hört att man lättare får ont i ryggen när man bär tyngre barn i den. (även om man har aktiv ryggplatta).
Anirac: Ja du, tickande bomb var rätta ordet. Lycka till
Själv är jag vråltrött, men det ingår väl i det här paketet. Blir inte mycket sömn när man har en liten plutt att ta hand om. Just nu sover hon så egentligen borde väl jag också sova, men jag vill också passa på att göra något kul som att prata med er eller bara njuta av att det är lugn och ro. Hon har kommit in i en skrik period nu, så då är det tufft för alla. Vet inte om det är lite problem med magen...har i varje fall börjat ge Minifom, så jag hoppas på effekt om ett par dagar . Skönt att maken är ledig i helgen så man kan få lite avlastning.
Som tur är så skriker hon inte hela tiden och när hon är lugn då är livet bara helt underbart. Babydoft är verkligen en underbar lukt.