ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Estra- inget du behöver vara sorry för Ibland kan man inte släppa en tanke bara. Been there, done that Lycka till hur du än bestämmer! Kram!
Estra- inget du behöver vara sorry för Ibland kan man inte släppa en tanke bara. Been there, done that Lycka till hur du än bestämmer! Kram!
Glömde svara dig Bette- Vi hade knappt några namnförslag. Maken hade måååånga associationer.. Vi hade ett par namn, varav min farfars var det ena. Men, när han kom så visade det sig att vi båda hade tänkt att han var en Adam när vi såg honom. Skönt att vara överens Man måste se bebisen innan man bestänmmer sig tycker jag. Min kusin t.ex hette Olivia hela tiden i magen, men kom ut & såg inte alls ut som Olivia utan fick heta Pauline i stället. Kram!
Grattis Vinterprinsessa
Hej allihop!
Hoppas det är bra mer er & att ni får en mysig helg & en fin första advent!
Bette- oj, vad spännande att det är så nära för er nu! Känslorna kommer svämma över för dig Hoppas allt går bra!
Kram
Hej allihop!
Hoppas det är bra mer er & att ni får en mysig helg & en fin första advent!
Bette- oj, vad spännande att det är så nära för er nu! Känslorna kommer svämma över för dig Hoppas allt går bra!
Kram
Tryckte faktiskt bara en gång.. men men! Tillägger att maken snart kommer hem med en nyinförskaffad barnstol från IKEA. Ska bli spännande att se om A tycker om att sitta i den. Han är stadig i famnen, men inte på golvet- så vi får se hur det går. Hej Hopp
Tryckte faktiskt bara en gång.. men men! Tillägger att maken snart kommer hem med en nyinförskaffad barnstol från IKEA. Ska bli spännande att se om A tycker om att sitta i den. Han är stadig i famnen, men inte på golvet- så vi får se hur det går. Hej Hopp
Hej alla!
Hoppas ni har en mysig 1:a advent! Vi har haft besök av min mor & far, mamma hade med sig en stor påse med julbak som vi kan mumsa på sen.
Har sökt med ljus & lykta efter en stor lekfilt till Adam, han rullar runt & vänder sig så mkt. De jag hittat på nätet är alla för små i mitt tycke. Köpte en pusselmatta till slut som är för hård, inte alls mysig för bebishuvuden.. I går kom vi på att vi har ett gammalt quiltat överkast, hämtades i förrådet & tvättades. Det är stooort & veks 4-dubbelt. Toppen! Sonen tycker om det! Enkelt= bra
Bette- Spännande- snart är det dags! Håller tummarna att allt går bra. Snart får ni snusa på er efterlängtade lille!
Ha det så bra allihop! Kram
Hej på er!
Bette- nu kanske du har din lille hos dig! Åh, vad härligt! Tänker på dig & hoppas allt går bra i dag. Kram!
Hej Mammor/ blivande mammor!
Grattis Amelie S till lillbusen som lever runt där inne!
VillSåGärna- Grattis! Härligt att donatorn är godkänd, nu är hjulen i rullning! Mars är runt hörnet, härliga julhelger kommer under väntans-tiden!
Nu börjar sonen bli trött, ska ta upp honom i bärsele. Manduca rekommenderas till alla, jättebra bärsele!
Kram till er!