ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Har du blött mycket efter ditt snitt Pricken? Har man bindor en längre tid?
Bette
Har du blött mycket efter ditt snitt Pricken? Har man bindor en längre tid?
Bette
Pricken: Vad har ni för vagn? Jag har beställt en vetekudde på nätet, det verkar bra faktiskt.
Bette
Vad bra att HM har bra strumpor, jag har köpt några stycken, får se om de är bra.
Inte kul att bli störd mitt i skönhetssömnen av en dörrklocka Emmy. Jo man får nog koppla ur dörrklockan eller sätta upp en lapp när man inte vill bli störd.
Idag har jag varit och köpt lite ögonskuggor, duschcreme, deo och ansiktsmasker, så jag tänker lyxa lite innan grabben kommer och lägga ansiktsmask och imorgon skall vi på middag så då tänkte jag göra make up, har blivit lite lite av det på senaste tiden tyvärr. Tänkte hålla mig hemma nästa vecka förutom att jag ska till bm på onsdag inskrivning på torsdag inför kejsarsnittet.
Bette
Emmy: Vad härligt att shoppa. Jo kommer nog ha honom i vår säng första veckorna och sedan spjälsängen eller så kör vi spjälsängen direkt, har inte riktigt bestämt än. Nu har nedräkningen börjat på riktigt.
Ha en superhelg allihop
Bette
Hej alla,
Vi mår bara bra allihopa, det börjar dra ihop sig för oss. Imorgon skall hunden friseras så att han blir snygg till bebben kommer. Så skönt att svärföräldrarna kan ta hand om honom medans vi är på BB, de har två hundar själva så det brukar gå riktigt bra faktiskt.
Hoppas att ni alla haft en underbar helg, nästa helg är det första advent, helt otroligt. Det blir mysigt med Julen som kommer.
Kram
Bette