• Hinos

ÄD på KS/Huddinge tråd 6

Vi har inte heller gjort något test. Min kompis ville göra alla test man kunde få då hon blev gravid och då sa doktorn, det kan du med först ska du bestämma dig vad du ska göra av reslutaten!!
    Det har jag tänkt mycket på och därför gjorde vi inget för vi ville inte ta beslut på att inte behålla något av barnen...

Namnlistan hos oss går upp och ner, lägger till namn och tar bort namn...

• Hinos

Vi har varit helt öppna till alla möjliga och det ända är positiva reaktioner. Folk är intresserade och vill veta mer och är så glada för vår skull och för oss känns det bra att vi har berättat.
    På jobbet har vi båda fått otroligt stöd och det känns jättebra, och det skulle känts ännu bättre tror jag om det inte gått så bra att man kunde visa att man var ledsen.
    Jag hoppas genom att vi är så öppna att vi kan hjälpa andra som inte kommit på tanken med äggdonation!!

• Hinos

Här på landet i norr har vi också fått frågor av doktorerna på KK om hur det går till och det är ju kul att få lära dem lite...

Vi har inte varit i "branschen" så och har inte gjort några IVF då det var uteslutet för oss, det var redan för sent för det. Vi var också gamla då vi träffades,39 så vi visste att det kanske inte skulle gå och det är ju vår omgivning också medvetna om!

• Hinos

Grattis anirac {#lang_emotions_smile} juldagen är nog en bättre födelsedag än julafton. Skönt att allt gått bra!!

Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6