• Meli

Mitt barn blev MISSHANDLAD på dagis!

Fy vad hemskt!!! Stackars ditt lilla barn. Hoppas det inte ger men framöver, jag menar, hur ska hon våga gå till dagis.
    vet inte vad jag ska säga, men det låter helt sjukt..... det var ju inte en spark eller putt som ju är vanligt bland barn, ujtan en misshandel som tagit lång tid. Fy!!!

Det man kan skylla på är ju att det är för stora barngrupper. Jag tycker man läser ofta om missförhållanden på dagis, barn smiter iväg ut på trafikerade vägar, försvinner, och nu detta.
    De enda som kan göra något är föräldrar tillsammans som får kräva att barngrupperna blir bra mycket mindre.

Dessutom måste det ju vara ett allvarligt fel på den pojke som gör så, fel på honom eller hans familj. Om det är fel på honom så vill man knappt veta vad han kommer att göra i vuxen ålder. Om han gör så här nu. De måste ju ha hjälp till pojken.

Kram till dig TS och till din lilla flicka

• Meli
    Winglur skrev 2009-11-09 21:58:26 följande:
    Men att dom inte hört nåt?Din dotter kan ju knappast varit tyst när detta hände.Hur långt bort var dom egentligen?!
    Ja, det kan man verkligen undra. Hon måste ju ha gallskrikit
    Är tacksam för att jag, för tillfället, inte behöver dagis utan själv kan se efter mina minsta.

Dessutom verkar det vara en rätt liten barngrupp, förhållandevis då.
Svar på tråden Mitt barn blev MISSHANDLAD på dagis!